تیتر امروز

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
عباس قدرتی، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مطرح کرد

تورم با میزان حقوق همخوانی ندارد/ حقوق ۲۰ میلیونی پاسخگو نیست

عباس قدرتی زوارم، نماینده مردم شیروان در مجلس، می‌گوید که نرخ تورم با میزان حقوق افراد همخوانی ندارد و باید این موضوع در مجلس بررسی شود.

کد خبر: ۱۷۱۷۵۶
۱۰:۰۲ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

تورم با میزان حقوق همخوانی ندارد

دیدارنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ تورم با میزان حقوق افراد همخوانی ندارد و باید این موضوع در مجلس بررسی شود.

به نقل از کانال اطلاع رسانی عباس قدرتی زوارم، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار کرد: ضرورت دارد تا میزان حقوق و دریافتی کارمندان افزایش یابد که در این زمینه تلاش داریم این رقم ۲۰ تا ۴۰ درصد بیشتر شود.

وی ادامه داد: تورم و گرانی ها سبب دغدغه‌ های بسیاری برای مردم شده است، اکنون یک استاد دانشگاه پایه یک، ۲۰۰ میلیون ریال حقوق دریافت می‌کند که پاسخگوی نیاز نیست بنابراین این شرایط باید سامان یابد.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید میزان حقوق‌ کارمندان افزایش یابد و رفاهیات فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در این زمینه موارد را به وزیر اقتصاد منعکس کرده است و پیگیر هستیم تا با پیش بینی منابع مالی، اهداف مربوط به افزایش حقوق محقق شود.

قدرتی زوارم با اشاره به اینکه سقفی را برای مدیران درنظر می‌گیریم تاکید کرد: پیگیری ها این گونه نخواهد بود که قولی بدهیم و عمل نکنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی