تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
کولانی، مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه خبر داد

آتش‌سوزی در جنگل‌های «فیروزآباد» مهار شد

انشاالله کولانی، مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه از اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع بخش فیروزآباد این استان خبر داد و دلیل این آتش سوزی را عامل انسانی عنوان کرد.

کد خبر: ۱۷۱۶۹۱
۱۰:۲۱ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

آتش‌سوزی در جنگل‌های «فیروزآباد» مهار شد

دیدارنیوز _ استان کرمانشاه: مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه از اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع بخش فیروزآباد کرمانشاه خبر داد.

انشاالله کولانی با بیان اینکه آتش سوزی در این منطقه از روز پنجشنبه (۱۵ شهریور) آغاز شد، گفت: طی این مدت چندین مرتبه آتش مهار شد، اما دوباره شعله‌ور شد.

وی افزود: شب گذشته (جمعه) برای چندین مرتبه آتش در این منطقه مهار شد و خوشبختانه تاکنون شاهد شعله ور شدن دوباره آن نبوده‌ایم.

کولانی، دلیل این آتش سوزی را عامل انسانی عنوان کرد و گفت: در این آتش سوزی به بخشی از جنگل‌ها و مراتع و اراضی کشاورزی منطقه خسارت وارد شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان با تکذیب اخباری که در خصوص سطح این آتش سوزی منتشر شده و سطح آن را تا ۲۰ هزار هکتار عنوان می‌کنند، گفت: اگرچه سطح حریق فعلا مشخص نیست و برآورد آن در دست بررسی است، اما قطعا سطح حریق خیلی کمتر از این آمار است.

وی با قدردانی از دوست‌داران طبیعت، پرسنل منابع طبیعی و دیگر دستگاه‌ها که در مهار این حریق پای کار بودند، گفت: از مردم انتظار داریم بیشتر هوای منابع طبیعی را داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی