تیتر امروز

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است
گفت‌وگوی دیدار با علیرضا رئیسیان، کارگردان و رضا درستکار، منتقد سینما

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز میزبان چهره‌های سینمایی بود و به مسائلی در حوزه اقتصاد سینمای ایران پرداخت.
ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!
در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!

در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص "کدام پیامبر؛ پیامبر مکی یا مدنی؟ آیا میان این دو پیامبر تشابه / تفاوت/ تناقضی است؟ و چرایی...
امشب مصاف ایران و قرقیزستان در اصفهان برگزار می‌شود

ترکیب احتمالی تیم‌ملی؛ سورپرایز قلعه‌نویی در خط دفاع؟

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (پنجشنبه) در اصفهان میزبان قرقیزستان است و می‌خواهد با یک پیروزی هفته اول مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را استارت بزند.

کد خبر: ۱۷۱۶۳۵
۱۱:۵۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی تیم‌ملی؛ سورپرایز قلعه‌نویی در خط دفاع؟

دیدارنیوز: امیر قلعه‌نویی برای دوئل با قرقیزستان، به دنبال انتخاب آماده‌ترین بازیکنان حاضر در اردو ملی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش است.

تیم ملی ایران باید از امشب (پنج‌شنبه) فعالیت خود در دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را آغاز کند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که قرار بود به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران و سپس ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اما وضعیت نابسامان این دو ورزشگاه زمینه‌ساز انتقال محل بازی ایران و قرقیزستان به ورزشگاه فولادشهر اصفهان شد.

امیر قلعه‌نویی از ۲۶ بازیکن دعوت کرده تا در اردوی ملی حضور پیدا کنند و در روز‌های گذشته، تمرینات تیم ملی در اصفهان دنبال شده و قلعه‌نویی حالا به دنبال آن است تا آماده‌ترین بازیکنان را برای حضور در نبرد با تیم ملی قرقیزستان انتخاب کند. در شرایطی ۲۶ بازیکن در دسترس کادرفنی تیم ملی هستند که سعید عزت‌اللهی با وجود مصدومیت به اردوی ملی دعوت شده و علیرضا جهانبخش و سامان قدوس هم در ماه‌های اخیر بدون تیم بوده‌اند و دور از شرایط مسابقه هستند!

آریا، سورپرایز قلعه‌نویی در خط دفاع؟

قلعه‌نویی احتمالاً از میان ۴ دروازه‌بان دعوت‌شده به اردوی ملی به علیرضا بیرانوند در خط دروازه تیمش اعتماد خواهد کرد. در قلب خط دفاع، با وجود دسترس بودن بازیکنانی مانند محمدامین حزباوی و البته علی نعمتی، به نظر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی به زوج شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان اعتماد خواهد کرد. در سمت راست، از میان صالح حردانی و آریا یوسفی، به نظر می‌رسد که یوسفی آمادگی بیشتری دارد و او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی هم از میان ابوالفضل جلالی و میلاد محمدی، احتمالاً امیر قلعه‌نویی به میلاد محمدی اعتماد می‌کند.

احتمال حضور کاپیتان جهانبخش در ترکیب اصلی!

سعید عزت‌اللهی در کنار امید نورافکن، محمد کریمی و محمد قربانی گزینه‌های اصلی حضور در پست هافبک دفاعی هستند که از میان این بازیکنان، شانس نورافکن و قربانی برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. در پست وینگر، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی و اللهیار صیادمنش در دسترس کادرفنی تیم ملی هستند و حتی مهدی طارمی و جواد آقایی‌پور هم می‌توانند در قامت وینگر به میدان بروند که احتمالاً جهانبخش و قایدی، چهره‌های منتخب امیر قلعه‌نویی خواهند بود.

در انتظار یک نمایش دیگر از زوج طارمی-آزمون

مهدی طارمی روز‌های درخشانی را در اینتر در ایام پیش‌فصل پشت سر گذاشت و در اولین حضورش در سری‌آ هم موفق به گل‌سازی شد و سردار آزمون هم جزو آماده‌ترین مهاجمان لیگ برتر امارات محسوب می‌شود. همین مسئله باعث شده تا احتمالاً این زوج موفق بار دیگر در خط حمله تیم ملی به میدان بروند و چهره‌هایی مانند جواد آقایی‌پور و شهریار مغانلو هم گزینه‌های جانشینی طارمی و آزمون محسوب می‌شوند. ضمن آنکه اللهیار صیادمنش هم توانایی بازی در پست مهاجم هدف را دارد.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر قرقیزستان

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، آریا یوسفی، میلاد محمدی، محمد قربانی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی