تیتر امروز

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است
گفت‌وگوی دیدار با علیرضا رئیسیان، کارگردان و رضا درستکار، منتقد سینما

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز میزبان چهره‌های سینمایی بود و به مسائلی در حوزه اقتصاد سینمای ایران پرداخت.
ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!
در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!

در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص "کدام پیامبر؛ پیامبر مکی یا مدنی؟ آیا میان این دو پیامبر تشابه / تفاوت/ تناقضی است؟ و چرایی...

وزیر کشور وارد شیراز شد

اسکندر مومنی، وزیر کشور دولت چهاردهم به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال جمعی از مدیران قرار گرفت.

کد خبر: ۱۷۱۶۱۸
۰۹:۱۱ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

وزیر کشور وارد شیراز شد

دیدارنیوز _ استان فارس: اسکندر مؤمنی، وزیر کشور به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال استاندار فارس، فرماندهی انتظامی و جمعی از مدیران قرار گرفت.

وزیر کشور در بدو ورود به شیراز راهی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی حضرت شاهچراغ (ع) شد و پس از زیارت قرار است تا ساعتی دیگر در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۲هزار میلیارد تومان به عنوان سی و هفتمین مرحله از جهش‌های عمرانی شیراز شرکت کند.

وزیر کشور وارد شیراز شد

این گزارش حاکی‌ست، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همزمان ۱۴ زمین چمن مصنوعی، ۱۱ سالن ورزشی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بولوار صادقیه از جمله این پروژه‌ها هستند که قرار است تا ساعتی دیگر با حضور وزیر کشور انجام شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و شرکت در چندین جلسه از دیگر برنامه‌های امروز (پنجشنبه) وزیر کشور در این سفر یکروزه اعلام شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی