تیتر امروز

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با شهردار سابق تهران

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از سلسله گفت‌وگو‌های خود به سراغ یک فعال سیاسی اصلاح طلب با پیشینه تصدی پست شهرداری و مدیرمسوول کنونی روزنامه هم میهن رفت. مهمان این برنامه غلامحسین کرباسچی بود.
اسراییل و تصمیم جدی برای جنگ با ایران/ محمد میرموسوی؛ فوت به دلیل سکته!/ نتانیاهو در تسخیر اعتراضات
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

اسراییل و تصمیم جدی برای جنگ با ایران/ محمد میرموسوی؛ فوت به دلیل سکته!/ نتانیاهو در تسخیر اعتراضات

این بیست و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پارالمپیک پاریس

ایران پاسخ کری‌خوانی آلمان را داد/ صفرزاده: ۳ بار رکوردشکنی نشانه بهترین عملکردم بود

در ادامه بازی‌های پارالمپیک پاریس، والیبال نشسته کشورمان برابر آلمان به پیروزی مقتدرانه رسید و هاجر صفرزاده، ملی‌پوش پارادوومیدانی از نقره خود و سه بار رکوردشکنی در پارالمپیک به عنوان نشانه‌ای برای بهترین عملکرد خود یاد کرد.

کد خبر: ۱۷۱۵۴۲
۱۷:۰۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

پارالمپیک پاریس؛

دیدارنیوز: مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ با برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم در سالن نورث آرنا پاریس دنبال شد و تیم ملی والیبال نشسته ایران به مصاف آلمان رفت.

به نقل از رسانه پارالمپیک ایران، در این بازی نزدیک و سخت که جو سالن به سود حریف بود، آلمان‌ها از همان ست نخست رقابت پایاپایی با ایران داشتند، اما رفته رفته تیم ایران به بازی مسلط شد و برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود خود خاتمه دهد.

پارالمپیک پاریس؛

پارالمپیک پاریس؛

پارالمپیک پاریس؛

در ست دوم نیز ایران اقتدار خود را به رخ کشید و موفق شد در یک نمایش برتر با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ حریف را شکست دهد. برتری ایران در ست سوم هم ادامه یافت و این ست هم با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران خاتمه یافت.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته ایران در یک بازی برتر و مقتدرانه ۳ بر صفر آلمان را شکست داد تا با اقتدار به مرحله نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس صعود کند.

هادی رضایی: کُری‌خوانی آلمانی‌ها باعث شد محکم‌تر بازی کنیم

رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: آلمان خیلی نسبت به قبل بهتر شده و فکر می‌کنم در فینال هم دوباره با این تیم بازی کنیم. آلمانی‌ها کمی کری خوانده بودند و باعث شدند ما محکم‌تر بازی کنیم. این کری خوانی‌ها در ورزش طبیعی است و به تیم‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد.

بچه‌ها والیبال تماشاگرپسندی ارائه کردند و موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند. همان طور که بسکتبال آمریکا و فوتبال زیباست، بچه‌های ما هم در والیبال نشسته زیبا بازی می‌کنند. با آنالیز کامل حریف به میدان آمدیم و با تاکتیک خیلی خوب بازی کردیم و حقمان برد بود.

 

صفرزاده: سه بار رکوردشکنی در پارالمپیک نشانه بهترین عملکردم بود

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: سه بار رکوردشکنی کردم و همه توانم را در گذاشتم تا به این مدال برسم.

هاجر صفرزاده پس از کسب مدال نقره در مسابقه دوی ۴۰۰ متر در بازی‌های پارالمپیک پاریس اظهار داشت: باز هم رکورد آسیا را شکستم، اما حریفم از کشور کوبا بسیار قدرتمند بود. او چند دوره قهرمان پارالمپیک شده و هدفم این است که رکورد او را در پارالمپیک بعدی بشکنم.

پارالمپیک پاریس؛

پارالمپیک پاریس؛

وی ادامه داد: بهترین عملکرد ورزشی ام را در این بازی‌ها ارائه کرد و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم. من همه توانم را در این رقابت گذاشتم و ارتقاء رکورد‌ها نیز نشانه همین موضوع است.

صفرزاده با تشکر از مردم ایران عنوان کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که مرا دعا کردند. پیام‌های انگیزشی زیادی برایم ارسال شد و خوشحالی من، خوشحالی آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

صفرزاده در پایان گفت: رقابت بعدی ام روز ۱۶ شهریور در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر است و امیدوارم در آنجا هم به موفقیت برسم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی