تیتر امروز

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی
گفت‌وگوی دیدارنیوز با یک فعال کارگری

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی

اسماعیل بخشی فعال کارگری پس از سالها سکوت، مهمان ویژه برنامه‌ای در دیدارنیوز بود و به پرسش های ما در مورد تجربیات و فعالیت های خود پاسخ گفت.
مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.

وزیر دفاع: پیشرفت‌های دفاعی بازدارنده با قدرت ادامه می‌یابد

امیر عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع دولت چهاردهم با حضور در این وزارتخانه با همراهی امیر آشتیانی، مسئولیت هدایت این وزارتخانه را تحویل گرفت و گفت: سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل مشکلات گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۰۸۳۰
۱۳:۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

وزیر دفاع: پیشرفت‌های دفاعی بازدارنده با قدرت ادامه می‌یابد

دیدارنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دولت چهاردهم با حضور در این وزارتخانه با همراهی امیر آشتیانی، مسئولیت هدایت این وزارتخانه را تحویل گرفت.

امیر عزیز نصیرزاده بعد از حضور در وزارتخانه ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین، گفت: روز صنعت دفاعی را به همه متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید؛ شهیدتن چمران، فکوری، نامجوی و دانشمند شهید فخری‌زاده را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از اقدامات امیر آشتیانی وزیر دفاع سابق، گفت: زحمات امیر آشتیانی و وزرای قبل از ایشان در سال‌های گذشته بسیار موثر بوده و ریل‌گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده است. همه این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کردند و انشاء الله راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تهدیدات موجود، گفت: در بخش‌هایی که اولویت وجود دارد باید کار‌ها را شتاب ببخشیم و به صورت جهشی عمل کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، تصریح کرد: مفاهیمی مانند خودباوری، خود اتکایی و کار جهادی در صنعت دفاعی تعریف شده و تجلی پیدا کرده است و این صنعت می‌تواند الگویی برای کل صنایع کشور باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به برنامه‌های خود که به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، اظهار کرد: ان شاء الله سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل مشکلات گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی