تیتر امروز

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی
گفت‌وگوی دیدارنیوز با یک فعال کارگری

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی

اسماعیل بخشی فعال کارگری پس از سالها سکوت، مهمان ویژه برنامه‌ای در دیدارنیوز بود و به پرسش های ما در مورد تجربیات و فعالیت های خود پاسخ گفت.
مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
سردار سلامی تاکید کرد

آمادگی سپاه برای همکاری با دولت وفاق ملی

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی همه جانبه سپاه برای هرگونه همراهی و همکاری با دولت وفاق ملی خبر داد.

کد خبر: ۱۷۰۸۱۷
۱۰:۲۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

آمادگی سپاه برای همکاری با دولت وفاق ملی

دیدارنیوز: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی همه جانبه سپاه برای هرگونه همراهی و همکاری با دولت وفاق ملی خبر داد.

سرلشکر حسین سلامی امروز پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ با انتشار پیامی تصریح کرد: «در کمال مسرت و خرسندی رای اعتماد کامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی که بیانگر حسن اعتماد و همراهی «خانه ملت» با «دولت وفاق ملی» و تولید سرمایه‌ای عظیم و مستحکم برای پشتیبانی موثر از برنامه‌های دولت چهاردهم است را به جنابعالی، وزیران و دیگر ارکان و نقش‌آفرینان دستگاه اجرایی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

متن کامل پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب آقای مسعود پزشکیان

ریاست جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.
در کمال مسرت و خرسندی رای اعتماد کامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی که بیانگر حسن اعتماد و همراهی "خانه ملت " با " دولت وفاق ملی " و تولید سرمایه‌ای عظیم و مستحکم برای پشتیبانی موثر از برنامه‌های دولت چهاردهم است را به جنابعالی، وزیران محترم و دیگر ارکان و نقش آفرینان دستگاه اجرایی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در شرایط خطیر امروز که مقاومت و ایستادگی شکوهمند ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ همه جانبه ترکیبی دشمن به ویژه در عرصه تحریم و فشار‌های حداکثری به اقتصاد کشور و معیشت مردم در معادله‌ای معکوس با همدلی و وفاق ملی آمال و آرزو‌های شیطانی و ضد ایرانی اردوگاه سلطه و استکبار را باطل ساخته است، دولت چهاردهم می‌تواند بر اساس میثاق خود با نصب العین قرار دادن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه ۵ ساله هفتم و بهره‌مندی از روح تفاهم، همکاری، هماهنگی و همراهی موجود نزد قوای سه گانه، نیرو‌های مسلح و عموم مراجع و نهاد‌های موثر و نقش آفرین در تحقق رویکرد" تحول و پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف " در فضایی سرشار از ایمان، انگیزه، تلاش و مجاهدت برای سربلندی ایران عزیز بر چالش‌ها و مشکلات جاری فائق و در ادامه تلاش‌های دولت شهید رئیسی، نویدبخش آینده‌ای روشن، پر امید و افتخارآمیز برای آحاد جامعه به ویژه نسل بالنده جوان و چه بسا علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی در پهنه گیتی قرار گیرد.

خدای بزرگ را به شکرانه الطاف و برکات بیکرانه‌اش بر این ملت و مملکت حمد و سپاس می‌گوییم و ضمن آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " برای هرگونه همراهی و همکاری در پاسخ به نیاز‌های دولت وفاق ملی، دوام توفیق و سربلندی آن شخصیت عالیقدر جهادی، صادق و مصمم و اعضای معزز هیئت دولت در ایفای ماموریت و مسئولیت‌های خطیر و خدمت صادقانه و مجاهدانه به ایران و ایرانی، تحت عنایات و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه هبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه پروردگار متعال یکتا طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی