تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
رای‌گیری کابینه عصر امروز برگزار می‌شود/ پزشکیان: توپ در زمین نمایندگان مجلس است
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

رای‌گیری کابینه عصر امروز برگزار می‌شود/ پزشکیان: توپ در زمین نمایندگان مجلس است

امروز (چهارشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است و نمایندگان به بررسی صلاحیت عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو و احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

خرید بند ساک دستی ۵۰ عددی با ارسال ۲ ساعته از کجا؟

بند ساک دستی یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی است که همراه ساک دستی تولید و عرضه می شود.

کد خبر: ۱۷۰۷۵۲
۱۰:۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

خرید بند ساک دستی 50 عددی با ارسال 2 ساعته از کجا ؟

دیدارنیوز: بند ساک دستی یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی است که همراه ساک دستی تولید و عرضه می شود. اغلب کسب و کارهایی که در تولیدات ساک دستی سهیم هستند از بند برای کامل کردن پروسه تولید و فروش آن استفاده می کنند. بند ها گزینه ای ایده آل برای مشتریان به شمار می آیند چون تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ ها مختلف و جنس های مختلف قابل خریداری هستند. در ادامه بیشتر در مورد بند ساک دستی و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید. شما همچنین می توانید برای سفارش بند ساک دستی با شماره 09127386384 در تماس باشید.

خرید بند ساک دستی چه کمکی به برند سازی شما می کند ؟ 

اغلب اگر بخواهیم برای کسب و کارمان از ساک دستی آماده یا جعبه آماده استفاده کنیم و یا هر بسته بندی دیگری را انتخاب کنیم، خرید بند برای ما از جمله الزامات به حساب می آیدو اغلب افراد یا مجموعه هایی که سفارش ساک دستی می دهند بسته به رنگ لوگو و ساک دستی خود، بند سفارش می دهند. از دیگر مزایای خرید بند این است که میتوان بر روی آن چاپ زد. از جمله بند هایی که می توان بر روی آن چاپ زد می توان به چاپ بند روبانی اشاره کرد. بند روبانی هم قیمت مناسبی دارد و هم تنوع رنگی بسیار زیادی. بسته به نوع بسته بندی خود و رنگ هایی که در چاپ آن استفاده شده می توانید بند برای آن سفارش دهید. 

ساک دستی آماده با بند چه مزایای برای کسب و کار شما دارد ؟ 

استفاده از ساک دستی های آماده طرحدار و ساده، ارسال سریعتر را به همراه دارد. اغلب برای مشتریانی که نیاز به ساک دستی های فوری دارند ساک دستی های آماده بهترین گزینه است. یکی دیگر از مزایای ساک دستی های آماده سفارش آنها در تعداد ۵۰ عددی است. در کنار سفارش ساک دستی آماده شما نیاز به سفارش بند دارد. اما مجموعه چاپ آپامه در صورت خرید ساک دستی آماده به شما بند رایگان نیز می دهد . ساک دستی آماده اغلب انواع مختلفی مانند ساک دستی پارچه ای، ساک متقال آماده، ساک دستی گلاسه آماده، ساک کرافت آماده، ساک طرحدار آماده دارد و اغلب برای مزونها و فروشگاه های بزرگ کارایی زیادی دارد. برای مشاهده نمونه کارها و قیمت ساک دستی آماده به صفحه ساک دستی آماده مراجعه فرمایید. برای مشاوره و خرید نیز می توانید با شماره 09127386384 در تماس باشید.

بند ساک دستی چه مزایای به همراه دارد ؟

بند ساک دستی چه مزایای به همراه دارد ؟

بند ساک دستی از یک نوار بلند از مواد مختلف مانند الیاف یا کنف و غیره ساخته شده و دو سر آن دارای یک قفل فلزی یا پلاستیکی می باشد. قفل فلزی در ساک دستی قفل می شود و حمل آن را راحت می کند. طول این بندها اغلب ۲۵ یا ۳۰ سانتی متر می باشد که امکان سفارش آن ها در طول بلندتر در تیراژ بالا وجود دارد. همچنین بندها را می توان در انواع رنگ ها سفارش داد.

از بند ها میتوان در ساک دستی های مختلف استفاده کرد. حتی در بعضی مواقع برای خاص تر شدن ساک دستی پارچه ای از بند ساک دستی نیز برای بگ پارچه ای استفاده می شود. که این امر باعث جذابیت و لاکچری تر شدن ساک دستی پارچه ای می شود.

چرا سفارش بند روبانی یا چاپ روبان برای ساک دستی های کادویی مهم است ؟ 

چاپ روبان یکی از بهترین، زیباترین و لاکچری ترین ابزارهای بسته بندی کادویی شما برای تولد، عروسی و دیگر جشن ها به شمار می آید. چاپ روبان به شما کمک میکند که بسته بندی خاص تری داشته باشد. اغلب چاپ روبان جنبه بیزینسی دارد اما شما براحتی می توانید با چاپ روبان بسته بندی کادویی خود را خاص تر کنید. اغلب می توانید چاپ روبان در متراژ 50 متری را هم تجربه کنید اما هر چه متراژ بالاتر برود کیفیت و قیمت مناسب تر می شود. در ادامه بیشتر در مورد چاپ روبان و مزایای آن برای خاصتر کردن بسته بندی صحبت خواهیم کرد. اگر نیاز دارید از نمونه کارهای چاپ روبان دیدن کنید و یا قیمت چاپ روبان را با متراژ های مختلف بدانید، می توانید به صفحه چاپ روبان در چاپ پانیک دیدن کنید و یا با شماره 09125786139 در ارتباط باشد.

انواع بند ساک دستی برای فروش کدام است ؟

انواع بند ساک دستی برای فروش کدام است ؟

بند نخی ساده

این مدل بند ساک دستی جزو بند های ساده ساک دستی می باشد. رنگ مشکی و سفید جزو رنگ های پر استفاده می باشد و قیمت یکسان دارند اما رنگ های دیگر با کمی اختلاف به دلیل هزینه رنگ شدن به فروش می رسد. ارتفاع این بند در حالت قرار گرفتن روی ساک دستی از ۹ تا ۱۱ سانتی متر می باشد.

بند پیچ  ترکیب نخ و پلی استر ساک دستی

این مدل بند ضخامت بیشتری به نسبت بند نخی ساده دارد .به همین جهت از استحکام بیشتری نیز برخوردار می باشد. این مدل بند ساک دستی قیمت بالاتری از بند نخی ساده دارد.

بند کتان ساک دستی

یکی از مدل بندهای ساک دستی کاغذی که جلوه زیبایی به ساک دستی شما می دهد بند کتان می باشد. این بند به دلیل پهنای ۲ سانتی متری و ضخامت مناسب جلوه ای زیبایی به ساک دستی شما می دهد.

بند ساتن یا روبان ساک دستی

بند ساتن یا روبان از پارچه ریبون یا ساتن تهیه و تولید می شود به نسبت بند کتان ضخامت کمتر اما پهنای مشابه ای دارد. این مدل بند به دلیل براق بودن پارچه آن زیبایی خاصی به ساک دستی کاغذی شما می دهد. این مدل بند قابلیت چاپ لوگو شما را نیز روی آن به صورت تکرنگ دارد.

بند کنفی ساک دستی

بند کنفی هم به دلیل استفاده از الیاف طبیعی و خودرنگ حس قدیمی بودن و نوستالژی رو به ساک دستی شما می دهد. این بند فقط یک مدل دارد که در تصویر زیر می توانید مشاهده نمائید.این مدل بند را بیشتر برای ساک دستی کرافت استفاده می کنند.

سفارش خرید بند شاپینگ بگ و جعبه مقوایی از کجا ؟

همانطور که مشاهده می شود، بند ساک دستی مزایای زیادی را برای مشاغل از انواع مختلف به ارمغان می آورند. ساک دستی های اختصاصی، از بهبود برندسازی و محافظت از محصولات تا افزایش رضایت و وفاداری مشتری، می توانند به شما کمک کنند، تأثیر ماندگاری بر روی ماهیت محصولات و خدمات خود بگذارند و در عین حال وفاداری مشتری را افزایش دهند.

اگر شما بدنبال مجموعه ای متعهد هستید که سابقه طولانی در زمینه چاپ و بسته بندی داشته باشد و مشاوره رایگان در زمینه های خرید و چاپ بند و ساک دستی اختصاصی، چاپ لیبل، چاپ کارتن، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، خرید جعبه هارد باکس و .. .به شما بدهد، هستید، ما مجموعه چاپ آپامه https://apame.biz/ را به شما معرفی می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی