تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...

توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی درباره آبله میمونی

مارگارت هریس، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت درباره تدابیر مبارزه با آبله میمونی گفت: مردم نباید نگران باشند. با وضعیتی مانند ویروس کووید-۱۹ مواجه نیستیم. این یک ویروس بسیار متفاوت است که نحوه شیوع آن متفاوت است. ویروس کرونا از طریق هوا منتقل می‌شد، آبله به طور عمده از طریق تماس فیزیکی بسیار نزدیک منتقل می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰۷۳۰
۱۹:۳۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در مبارزه با ویروس «ام پاکس» (آبله میمونی) گفت: باید واکسیناسیون هدفمند در مکان‌هایی که به ویروس آلوده شده‌اند، انجام شود.

مارگارت هریس، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت درباره تدابیر مبارزه با ویروس ام پاکس گفت: در حال حاضر واکسیناسیون انبوه پیشنهاد نمی‌شود؛ این خیلی مهم است. باید واکسیناسیونِ هدفمند در مکان‌هایی که به ویروس آلوده شده‌اند، انجام شود.

وی افزود: آنچه در حال حاضر دشوار است، تهیه واکسن و تحویل آن‌ها به مکان‌های درگیر ویروس است.

هریس تاکید کرد: مردم نباید نگران باشند. با وضعیتی مانند ویروس کووید-۱۹ مواجه نیستیم. این یک ویروس بسیار متفاوت است که نحوه شیوع آن متفاوت است. ویروس کرونا از طریق هوا منتقل می‌شد، آبله به طور عمده از طریق تماس فیزیکی بسیار نزدیک منتقل می‌شود.

از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی بیش از ۱۰ کشور آفریقایی مواردی از ابتلا به این بیماری را گزارش کرده اند که از طریق تماس نزدیک منتقل می‌شود و جمهوری دموکراتیک کنگو بیش از ۹۰ درصد موارد گزارش شده را تشکیل می‌دهد.

به گفته متخصصان بهداشتی، فردی که به ام پاکس آلوده شده است طی ۲ تا ۱۹ روز پس از قرار گرفتن در معرض ویروس، علائم را نشان می‌دهد.

به گفته متخصصان سازمان جهانی بهداشت، ام پاکس باعث ایجاد بثورات و علائم شبیه آنفلوآنزا می‌شود.

منبع: برنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی