تیتر امروز

هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ میرزایی: رئیس‌جمهور بهترین گزینه را برای وزارت کشور معرفی کرد
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ میرزایی: رئیس‌جمهور بهترین گزینه را برای وزارت کشور معرفی کرد

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
هواشناسی ایران

رگبار باران در ۴ استان جنوبی تا پایان هفته

طی پنج روز آینده در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰۶۹۵
۱۰:۵۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

رگبار باران در ۴ استان جنوبی تا پایان هفته

دیدارنیوز: طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) و به ویژه چهارشنبه بارش در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین گستره بارش امروز و فردا مناطقی از بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان و از پنجشنبه تا شنبه مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهار محال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.

امروز و فردا در دامنه‌ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا در برخی مناطق شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز غرب و جنوب غرب، پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری و گاهش همراه با افزایش باد خواهد بود و برای امشب گرد و خاک احتمال می‌رود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ و کمینه دمای آن ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی