تیتر امروز

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اعلام کرد

۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف مرگبار ‌محور شباب به باغله‌

سرهنگ ابوالفضل کهزادی، رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری برلیانس در محور شباب به باغله محدوده روستای گلمه، ۳ نفر کشته و ۵ نفر زخمی برجای گذاشت.

کد خبر: ۱۷۰۶۷۴
۲۰:۰۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف مرگبار ‌محور شباب به باغله‌

دیدارنیوز _ استان ایلام: رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری برلیانس در محور شباب به باغله محدوده روستای گلمه، ۳ نفر کشته و ۵ نفر زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف فی مابین چند دستگاه سواری برلیانس، سواری پراید و سواری ساینا در محور شباب به باغله محدوده روستای گلمه کیلومتر ۵ بلافاصله کارشناسان پلیس راه وعوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود‌: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به جهت عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد برخورد کرده است.

کهزادی بیان داشت: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد که در اثر این حادثه ۳ نفر کشته و ۵ نفر زخمی شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

‌کهزادی بیان کرد‌: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری برلیانس بعلت تجاوز به چپ نسبت به سواری پراید و بی احتیاطی از جانب سواری ساینا به علت عدم رعایت فاصله طولی نسبت به قسمت عقب سواری برلیانس تشخیص داده شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی