تیتر امروز

پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ اسحاقی: «رحیمی» فکری برای سازمان تعزیرات کند
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ اسحاقی: «رحیمی» فکری برای سازمان تعزیرات کند

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.

آخرین وضعیت پرونده جنجالی «بیرانوند»

پرونده علیرضا بیرانوند جنجال بزرگی در فوتبال ایران به پا کرده و برخی رسانه‌ها از حکم محرومیت او خبر می‌دهند. با این حال هنوز رای نهایی به صورت رسمی منتشر نشده و نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان توضیحاتی در این باره ارایه کرده است.

کد خبر: ۱۷۰۶۲۱
۰۹:۳۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

آخرین وضعیت پرونده جنجالی «بیرانوند»

دیدارنیوز: رئیس کمیته وضعیت بازیکنان توضیحاتی را درباره پرونده علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور تبریز ارائه کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در ارتباط با دعوی باشگاه پرسپولیس به طرفیت علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور اظهار داشت: با عنایت به مستندات مالی ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس و درخواست وکیل بازیکن مبنی بر ارجاع موضوع به کارشناسی و همچنین نظر به اختلاف طرفین در محاسبات ناظر بر تشخیص و تعیین مطالبات بازیکن و مستنداتی که در این ارتباط ارائه کرده اند و ضرورت رسیدگی تخصصی موضوع و بررسی مستندات، قرار ارجاع امر به کارشناسی صادر ­شد.

وی افزود: در این پرونده اساس موضوع در تشخیص موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس از سوی بیرانوند، بر این موضوع استوار است که آیا مطالباتی برای ایشان متصور است یا خیر؟ این موضوع امری تخصصی است و به لحاظ اختلاف اساسی طرفین در این ارتباط و تفاوت اطلاعات ارائه شده از سوی آنان، اتخاذ تصمیم از سوی این کمیته منوط به ابراز نظر کارشناس مالی خواهد بود.

آخرین وضعیت پرونده جنجالی «بیرانوند»

نورشرق

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اظهار داشت: کارشناس منتخب با بررسی مدارک ارائه شده در پرونده و همچنین توجه به تمامی اطلاعات و مدارکی که طرفین ارائه آن‌ها را لازم و ضروری می‌­دانند و تطبیق پرداختی­‌های باشگاه با مطالبات ادعایی و تفکیک پرداخت‌های قراردادی و پاداش­‌های خارج از قرارداد در هر یک از فصول مسابقاتی، نسبت به ارائه نظریه کارشناسی اقدام خواهد کرد.

نورشرق اظهار داشت: در فاصله آخرین لایحه ارائه شده از سوی باشگاه در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۸ تا روز قبل که کمیته وضعیت بازیکنان تصمیم به ارجاع به کارشناسی گرفت، جلسات متعددی بین اعضا این کمیته تشکیل و در نهایت تصمیم گرفتیم که با توجه به اختلاف طرفین در باب مسائل مالی و اعداد و ارقام مطرح در پرونده و به لحاظ ضرورت تفکیک پرداختی‌های انجام شده بابت حقوق از پاداش­های قراردادی، نظریه تخصصی کارشناس مالی را اخذ کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی