تیتر امروز

سومین جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ آزادی‌خواه: «عراقچی» برنامه خوبی دارد
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

سومین جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ آزادی‌خواه: «عراقچی» برنامه خوبی دارد

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
نماینده قزوین در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد

محمدبیگی: فسادستیزی اراده می‌خواهد که همتی ندارد

فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد، اهتمام خاصی برای فسادستیزی ندارد که خود خطری برای این وزارتخانه است.

کد خبر: ۱۷۰۵۶۸
۱۱:۳۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

محمدبیگی: فسادستیزی اراده می‌خواهد که همتی ندارد

دیدارنیوز: نماینده مردم قزوین در مجلس از رویکرد عدم شفافیت همتی در دوران مدیریت وی انتقاد کرد و گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد، اهتمام خاصی برای فسادستیزی ندارد که خود خطری برای این وزارتخانه است.

فاطمه محمدبیگی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارائی، ضمن تشکر از رئیس جمهور برای تشکیل کابینه وفاق، گفت: آقای همتی یکی از اهداف خود در سال ۹۵ را مبارزه با نجومی بگیران معرفی کرد، اما وقتی به سمت رسید، مدیران نجومی بگیر ابقا شدند و خبری از برخورد با مفسدان ندیدیم.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همتی اهتمام خاصی برای فسادستیزی ندارد که خود خطری برای وزارت اقتصاد است، عنوان کرد: از سوی دیگر، توقف انتشار عمومی آمار عملکرد صنعت بیمه با دستور وی صورت گرفت تا صورت‌های مالی منتشر نشود و همه مدیران و معاونان از پاسخگویی به خبرنگاران منع شدند که همه حاکی از رویکرد عدم شفافیت او است.

وی در ادامه با بیان اینکه این روال بعد‌ها در راستای عدم انتشار اعداد و ارقام در بانک مرکزی از سوی وی صورت گرفت، ابراز داشت: دستور عدم انتشار آمار نرخ تورم از آذر ماه سال ۱۳۹۷ نیز بخش دیگری از رویکرد همتی است که بیانگر شفاف نبودن اقدامات او است.

محمدبیگی همچنین با یادآوری موضوع مربوط به FATF عنوان کرد: وی در مصاحبه‌ای با سایت بانک مرکزی در سال ۹۹، عدم واردات واکسن کرونا را متأثر از FATF دانست. آیا برخورد‌های سیاسی در دورانی که روزانه حدود ۶۰۰ تن از هموطنان خود را از دست می‌دادیم، درست است و آیا اجازه می‌دهید امروز با همچین فردی موافقت کنیم؟

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی در پایان عملکرد همتی در حوزه موضوع چای دبش را با ترک فعل توصیف کرد و افزود: سؤالم از وزیر پیشنهادی اقتصاد این است که شما که در دوران خود با بالاترین رشد نقدینگی در کشور روبرو بودید، چه برنامه‌ای برای کنترل نقدینگی و مهار تورم چیست و برای اجرای قانون جهش تولید مسکن چه تدبیری اندیشیده اید؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی