تیتر امروز

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
پزشکیان زیر بار حرف زورگویان نرفت/ افزایش سرعت اینترنت اولین وظیفه وزیر ارتباطات است
بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟ (بروز رسانی می‌شود)

پزشکیان زیر بار حرف زورگویان نرفت/ افزایش سرعت اینترنت اولین وظیفه وزیر ارتباطات است

جلسه علنی مجلس با حضور محمد باقر قالیباف و برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برگزار شد. علیرضا سلیمی، نماینده...
پرسپولیس متوقف شد، استقلال و سپاهان بردند

ترین‌های هفته اول؛ خیبر خرم‌آباد، ترابی و اسکوچیچ

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با توقف پرسپولیس و پیروزی دو مدعی آغاز شد، اما برتری خیبر خرم‌آباد تیم تازه وارد به لیگ اتفاق جالبی بود که رقم خورد.

کد خبر: ۱۷۰۵۰۲
۱۲:۵۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

ترین‌های هفته اول؛ خیبر خرم‌آباد و دراگان اسکوچیچ

دیدارنیوز: شش تیم فصل جدید لیگ برتر ایران را با برد شروع کردند که در بین آن‌ها پیروزی خیبر خرم‌آباد یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود.

شروع لیگ برای گروهی از تازه‌وارده بسیار شیرین بود. خرید‌های جدید تراکتور و سرمربی جدیدش یک برد ارزشمند را جشن گرفتند، خیبر خرم آباد بهترین شروع ممکن را تجربه کرد و رامین رضاییان به حضورش در استقلال با یک پاس گل مهم رسمیت داد. درخشش ۲ خرید تابستانی فولاد در نقش گلزن و گل‌ساز هم باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی هم فصل را با برد آغاز کنند.

تیم هفته: خیبر خرم‌آباد

برد در اولین بازی در تاریخ لیگ برتر هدفی بود که تمامی لر‌ها به دنبال آن بودند؛ خیبر هوادارانش را به آرزوی‌شان رساند. خیبر خرم‌آباد در اولین حضور خود در لیگ برتر میهمان هوادار بود که موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا نشان دهد که این فصل آرزو‌های بزرگی دارد.

مربی هفته: دراگان اسکوچیچ (تراکتور)

همه منتظر تماشای نمایش تراکتور با سرمربی جدیدش و خرید‌های پرسروصدایش بودند. تراکتور در بازی اول خود هم باید در خانه تیم سرسخت مس رفسنجان به میدان می‌رفت. مشکلات عجیب مس کمی کار دراگان اسکوچیچ را راحت کرده بود و سرمربی جدید تراکتور هم در بازگشت به فوتبال ایران یک سه امتیاز مهم و روحیه‌بخش را به‌دست آورد.

گل هفته: محمد پاپی (ٰٰچادرملو اردکان)

چادرملو اردکان درست است که در اولین حضورش در لیگ برتر به امتیازی نرسید و ۳ بر یک به سپاهان باخت، اما موفق شد یکی از زیباترین صحنه‌ها را خلق کند. اولین گل چادرملو در تاریخ لیگ برتر می‌تواند درپایان فصل عنوان «گل فصل» را هم از آن خود کند. محمد پاپی، بازیکن چادرملو در شرایطی که تیمش عقب بود، با یک ضربه هنرمندانه به سبک «پل اسکولز» کار را به تساوی کشاند. این گل به اصلاح «والی» می‌تواند گل فصل هم بشود.

پاس گل هفته: محمد عباسی (فولاد خوزستان)

فولاد دوران یحیی گل‌محمدی را با پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی شروع کرد؛ دقیقا همان نتیجه‌ای که در پایان فصل قبل کسب کرده بود. تک گل ارزشمند فولاد را محمدرضا سلیمانی روی پاس عالی محمد عباسی به ثمر رساند؛ دو خرید این فصل فولاد. پاس عباسی از وسط زمین به سلیمانی رسید و او را در موقعیت تک به تک قرار داد. فقط خود عباسی می‌داند که واقعا هدفش چنین پاس استادانه‌ای بوده یا خیر.

بازیکن هفته: مهدی ترابی (تراکتور)

خرید‌های جدید تراکتور در هفته اول خوش درخشیدند. مهدی ترابی هم با ساختن گل اول تراکتور در پیروزی دو بر صفر تیمش در خانه مس رفسنجان نقش مهمی در کسب اولین سه امتیازی تبریزی‌ها داشت. در هفته‌ای که نمایش انفرادی چشم‌گیری دیده نشد، ترابی با یک پاس گل، دو خلق موقعیت و ۴ عملکرد دفاعی در بین بازیکنان لیگ بیشترین نمره را گرفت.

موقعیت از دست رفته هفته: حمیدرضا طاهرخانی (خیبر خرم‌آباد)

عنوان زننده بهترین گل هفته را هم یکی از بازیکنان خیبر هم می‌توانست کسب کند. حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن پیشین پرسپولیس در بازگشتش به لیگ برتر بسیار بدشانس بود که ضربه زیبای قیچی برگردانش به تیردروازه خورد. او می‌توانست بازگشتش به لیگ را با به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های تاریخ لیگ برتر جشن بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی