تیتر امروز

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد( قسمت دوم)

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟/ متوسط سن کابینه ۶۰ سال است!/ رئیس‌جمهور همدلی را رعایت کرد
این گزارش بروز رسانی می‌شود

بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟/ متوسط سن کابینه ۶۰ سال است!/ رئیس‌جمهور همدلی را رعایت کرد

جلسه علنی مجلس با حضور محمد باقر قالیباف و برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برگزار شد.

آتش‌سوزی جنگلی وحشتناک در «ازمیر» ترکیه +ویدیو

آتش‌سوزی جنگلی گسترده و وحشتناک در ازمیر ترکیه، به مناطق مسکونی رسیده و مردم محل زندگی خود را تخلیه کرده‌اند. تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این آتش سوزی وضعیت هولناک منطقه را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۷۰۵۰۰
۱۲:۴۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

آتش‌سوزی جنگلی وحشتناک در «ازمیر» ترکیه +ویدیو

دیدارنیوز: آتش‌سوزی جنگلی در ازمیر ترکیه به مناطق مسکونی رسیده و مردم محل زندگی خود را تخلیه کرده اند.

تلاش نیرو‌های امدادی با ۱۴ هواپیما و ۳۱ بالگرد و تجهیزات زمینی دیگر برای اطفای حریق در سه استان ترکیه ادامه دارد. مقامات ترکیه دستور تخلیه روستا‌های نزدیک شهر ازمیر را صادر کرده‌اند.

گزارش‌ها از ترکیه حاکی‌ست که دود تمام شهر بندری ازمیر را فراگرفته و مقامات محلی دستور تخلیه مناطق مسکونی و بستن جاده‌ها را صادر کرده‌اند.

در پی آتش سوزی جنگلی مرگبار در سه منطقه جنگلی در شمال غرب ترکیه، وزیر کشور ترکیه دستور تخلیه مناطق مسکونی در مجاور شهر بندری ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه به علت پیشروی آتش را صادر کرد.

ابراهیم یومقلی، وزیر کشاورزی و مراتع ترکیه با اعلام اینکه آتش سوزی بزرگی در مناطق جنگلی واقع در استان‌های «چناق قلعه»، «بولو» و «مانیسا» به علت افزایش دما و پیشروی آتش به علت وزش باد رخ داده، اعلام کرد که هم اکنون تیم‌های آتش نشانی و نیرو‌های امدادی در حال تخلیه مناطق مسکونی هستند و تلاش برای خاموش کردن آتش ادامه دارد.

وزیر کشاورزی ترکیه در آماری اعلام کرد که در عملیات اطفای حریق ۱۴ هواپیما، ۳۱ بالگرد، ۲۶۵ خودروی امدادی به همراه ۱۴۰۰ نیروی امدادی در مناطق آتش سوزی در حال مهار آتش و امدادرسانی هستند.

از سوی دیگر، آژانس خبری آناتولی در خبری اعلام کرد که در جریان وقوع آتش سوزی‌های جنگلی در مجاور مناطق مسکونی تاکنون ۷۸ نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش رسانه‌های خبری، سرعت ورزش باد تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده که نه تنها موجب پیشروی حریق شده، بلکه پرواز‌های اطفای حریق را نیز با مشکل مواجه کرده است.

از سوی دیگر، وزیر کشور ترکیه در آماری اعلام کرد که ۹۰۰ نفر از شهروندان ما در ازمیر تخلیه شدند.

تلاش‌ها برای توقف آتش سوزی جنگل‌ها در ازمیر بی وقفه ادامه دارد.

پیشتر، سلیمان البان، فرماندار ازمیر در اظهاراتی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: آتش‌سوزی که از روز سه‌شنبه در کوه یامانلار آغاز شده بود، روز پنجشنبه تا حد زیادی مهار شده بود تا اینکه شب گذشته جرقه چوب‌های بزرگ و کنده‌های باقی مانده در منطقه خاموش شده مجدداً تحت تأثیر باد با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت شعله‌ور شد.

در حال حاضر آتش سوزی در ۴ تا ۵ منطقه هنوز ادامه دارد و آتش نشانان در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی