تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
حواشی فوتبال ایران قبل از شروع فصل جدید

اعتراض پرسپولیسی‌ها به تاج؛ چرا درباره پنالتی و اخراج حرف نزدی؟

اظهارات جدید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره گل قهرمانی پرسپولیس و عذرخواهی او از استقلالی‌ها، با اعتراض سرخ‌های پایتخت مواجه شده است.

کد خبر: ۱۷۰۴۰۹
۰۹:۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

اعتراض پرسپولیسی‌ها به تاج

دیدارنیوز: پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به صحبت‌های مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال موضع گرفتند.

پرسپولیس درحالی موفق شد بار دیگر قهرمان لیگ شود که گل قهرمانی این تیم در بازی آخر مقابل مس رفسنجان که توسط گولسیانی زده شد، مشکوک بود. نبود وی‌ای آر باعث شد که نشود نظر قطعی روی آن صحنه داد. هرچند تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد احتمال آفساید بودن آن گل بیشتر از سالم بودن آن است، ولی کارشناسان داوری با هم بر سر آن صحنه اختلاف نظر داشتند.

البته که آن صحنه کاملا وی‌ای آری بود و بدون تکنولوژی نمی‌شد با قاطعیت تشخیص داد گولسیانی در آفساید قرار داشت یا خیر. هرچند فصل جدید لیگ برتر از فردا شروع می‌شود و همه به استقبال فصل جدید فوتبالی رفتند، یک اظهارنظر جنجالی باعث شد حواشی زیادی به وجود بیاید.

مهدی تاج که به تبریز سفر کرده بود، در اقدامی عجیب از استقلالی‌ها بابت قهرمان نشدن عذرخواهی کرد و مدعی شد گل پرسپولیس آفساید بوده است. مهدی تاج در جمع خبرنگاران، اما به شکل رسمی از استقلال بابت گل آفساید پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت: "هفته پایانی فصل گذشته هم بحث‌های داوری پیش آمد و در دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گلی زده شد که ۱۰ داور گفتند آفساید بود و ۱۰ داور هم گفتند آفساید نبود و نفهمیدیم آفساید بود یا نه، اما بعد‌ها گفتند آفساید بوده است. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، قهرمان عوض می‌شد. باید از استقلال هم عذرخواهی کنیم که این اشتباه صورت گرفت. ما باید سیستم کمک داور ویدیویی را بیاوریم. "

تاج در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که پرسپولیسی‌ها به شدت علیه صحبت‌های رئیس فدراسیون موضع گرفتند و به انتقاد از تاج پرداختند. پرسپولیسی‌ها مدعی شدند با یک صحنه قهرمان لیگ مشخص نمی‌شد و بار‌ها در طول فصل اتفاقات داوری علیه آن‌ها و به نفع رقبا رخ داد.

پرسپولیسی‌ها حتی با مراجعه به صحبت‌های کارشناسان داوری مدعی شدند در همان بازی آخر مقابل مس رفسنجان و قبل از زدن گل، یک پنالتی به نفع شان گرفته نشد و حامد لک نیز در صحنه‌ای که با مشت به صورت گولسیانی زده بود هم باید اخراج می‌شد. پرسپولیسی‌ها مدعی شدند اگر تاج در مورد صحنه گل صحبت کرده و به خاطر آن از استقلالی‌ها عذرخواهی کرده، چرا در خصوص صحنه پنالتی و اخراج گلر حریف هیچ حرفی نزده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی