تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جواد نیک‌بین می‌گوید فضای مجازی باید در دسترس مردم باشد

نماینده مجلس: رئیس‌جمهور اختیار رفع فیلترینگ را دارد/ با این وضعیت مردم را اذیت می‌کنیم

جواد نیک‌بین، نماینده مردم بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در مجلس گفت: رئیس شورای عالی فضای مجازی رئیس‌جمهور است و اختیارات لازم جهت فیلترینگ و رفع آن را دارد.

کد خبر: ۱۷۰۳۶۰
۱۱:۳۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

نماینده مجلس: رئیس‌جمهور اختیارات لازم برای رفع فیلترینگ را دارد

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور اختیارات لازم برای رفع فیلترینگ را دارد.

به نقل از زومیت، جواد نیک‌بین، نماینده مردم بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در مجلس اعلام کرد: رئیس شورای عالی فضای مجازی رئیس‌جمهور است و اختیارات لازم جهت فیلترینگ و رفع آن را دارد. تصمیم در حقیقت با دولت است. فعلا هیچ قانونی در مجلس برای فیلترینگ و رفع آن گذاشته نشده و همه اختیارات دست شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی که رئیس هر دو رئیس‌جمهور است؛ بنابراین اختیارات لازم برای رفع فیلترینگ و یا ادامه آن برای او وجود دارد و دولت پزشکیان باید برای این موضوع تصمیم بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است که دولت طبق قول‌هایی که داده باید هم پهنای باند و هم سرعت را برای مردم تامین کند تا همه در اقصی نقاط ایران دسترسی آسان به اینترنت داشته باشند و بتوانند فعالیت‌های خود را در این فضا که در حقیقت یک فضای حقیقی برای اعتبار کسب‌وکارهاست به سهولت انجام دهند.

نیک‌بین گغت: وضعیت فیلترینگ دیگر قابل تداوم نیست، چون غرض این بود که با فیلترینگ مردم از اینستاگرام، توییتر و تلگرام استفاده نکنند، ولی تقریبا ۸۰ درصد از کسانی که از فضای مجازی استفاده می‌کنند با فیلترشکن از این فضا‌های به ظاهر ممنوعه استفاده می‌کنند. درواقع آن غرض میسر نشده است و ما تنها با این وضعیت مردم را در حقیقت اذیت می‌کنیم لذا تداوم این وضعیت مقبول مجلس و دولت نخواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی