تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم

صدای انفجار در قصرشیرین/ معاون فرماندار: مربوط به رزمایش سپاه است

مراد باباخانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین اعلام کرد که صدای انفجار‌های پیاپی در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش سپاه پاسداران بوده است.

کد خبر: ۱۷۰۱۹۸
۱۲:۵۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

صدای انفجار در قصرشیرین/ معاون فرماندار: مربوط به رزمایش سپاه است

دیدارنیوز: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: صدای انفجار‌های پیاپی در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش سپاه پاسداران است.

مراد باباخانی در گفتگو ایرنا افزود: گروه توپخانه و موشکی ۶٢ مومنون قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در راستای حفظ و ارتقای سطح آمادگی رزمی نیرو‌های خود در منطقه عمومی «کاسه کبود» حوزه استحفاظی شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب در روز‌های ١٩ تا ٢٣ مردادماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت ۵:٣٠ صبح تا ١٨ عصر اقدام به برگزاری رزمایش کرده و صدای انفجار‌ها ناشی از برگزاری این رزمایش است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان قصرشیرین که از علت انفجار‌ها خبر نداشته و ممکن است نگران شده باشند، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش جای کوچکترین نگرانی برای شهروندان منطقه ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: این رزمایش به منظور ارتقای رزمی نیرو‌های مسلح تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد.

باباخانی تصریح کرد: با هوشیاری و آمادگی بالای نیرو‌های مسلح مستقر در مرز قصرشیرین و دیگر نقاط کرمانشاه، منطقه غرب کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با کشور عراق مرز مشترک دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی