تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
امروز نوبت پاسخ‌گویی شما بود

نماینده مجلس: آقای پزشکیان، اهل سنت و کرد‌ها سهمی در دولت نداشتند

محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: آقای پزشکیان، لازم می‌دانم خدمتتان عرض کنم که هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند، اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند. انتظار داریم در سطوح دیگر از مردمان اهل سنت و کرد استفاده شود.

کد خبر: ۱۷۰۱۹۱
۱۲:۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

نماینده مجلس: اهل سنت و کرد‌ها سهمی در کابینه پزشکیان نداشتند

دیدارنیوز: بیگلری، نماینده مجلس گفت: اهل سنت و کرد‌ها سهمی در کابینه رییس‌جمهور نداشتند.

نماینده مردم سقز و بانه گفت: هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند. اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند.

محسن بیگلری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: آقای پزشکیان، لازم می‌دانم خدمتتان عرض کنم که هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند، اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند. انتظار داریم در سطوح دیگر از مردمان اهل سنت و کرد استفاده شود.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان امیدوارم با تک نرخی کردن ارز و افزایش یارانه و تسهیل وام اشتغال و کمک به مسکن ملی، امید و نشاط را به جامعه بازگردانید.

بیگلری ادامه داد: مردم کردستان اکثرا با مشکلات کمبود برق و آب شرب رو به رو هستند و متاسفانه وزیر جهادکشاورزی مطالبات گندمکاران را نمی‌دهد.

وی در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی