تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
بانکی‌پور هم در کمیسیون هست

آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد

در انتخابات اعضای هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس، مرتضی آقاتهرانی به عنوان رئیس و سیدعلی یزدی‌خواه و امیرحسین بانکی‌پور به عنوان نواب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شدند.

کد خبر: ۱۷۰۱۶۵
۰۸:۳۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد

دیدارنیوز: احمد راستینه از انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در جریان نشست پیش از صحن علنی امروز (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد و گفت: در این انتخابات حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی به عنوان رئیس و سیدعلی یزدی‌خواه و امیرحسین بانکی‌پور به عنوان نواب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شدند.

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه خانه ملت، با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس دوازدهم در نشست پیش از صحن علنی امروز (یکشنبه ۲۱ مردادماه) این کمیسیون، عنوان کرد: در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون، مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر به عنوان رئیس، سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر به عنوان نایب رئیس اول و امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مردم اصفهان در مجلس به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون انتخاب شدند.

طبق اعلام سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در این نشست علی شیرین‌زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس به عنوان دبیر اول و اسماعیل سیاوشی نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر به عنوان دبیر دوم کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین طبق اعلام احمد راستینه، در این نشست وی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دوازدهم از طرف نمایندگان عضو این کمیسیون انتخاب شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی