تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴

اوج هیجان در پاریس؛ کامبک طلایی زارع ناتمام ماند!/ شادی غیرورزشی گرجی +ویدیو

امیرحسین زارع در فینال کشتی آزاد المپیک پاریس، وقت اول را با نتیجه سنگین از گنو پتریاشویلی گرجستانی شکست خورد و در وقت دوم شانس زیادی برای جبران داشت اما در نهایت شکست تلخ را پذیرفت و به نقره رضایت داد.

کد خبر: ۱۷۰۱۶۱
۲۲:۳۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

اوج هیجان در پاریس؛ کامبک زارع ناتمام ماند!

دیدارنیوز: امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس در دیداری عجیب و پر افت و خیز به مدال طلا نرسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر آیال لازاریف از قرقیزستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر آمارور دسی از کانادا را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

زارع در این مرحله در یک کشتی نزدیک و سخت با نتیجه ۲ بر ۱ از سد طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

به گزارش دیدارنیوز، زارع در دیدار فینال ابتدا با نتیجه ۱۰ بر یک از گنو پتریاشویلی، قهرمان جنجالی و پرحاشیه جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از گرجستان عقب افتاد اما در وقت دوم این نتیجه به ۱۰ بر ۹ تغییر کرد و زارع چند ثانیه برای پیروزی و مدال طلا کم آورد.

تسنیم درباره این مسابقه نوشت: گنو پتریاشویلی، آزادکار گرجستانی در فینال المپیک پاریس علاوه بر اینکه در شروع مسابقه بار‌ها به صورت امیرحسین زارع ضربه زد و در زمان دوم هم بار‌ها استراحت کرد، بعد از پایان کشتی و پیروزی میلیمتری، مقابل زارع حرکت غیر ورزشی را انجام داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی