تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد

بهبود عرضه دارو در روز‌های آینده/ مردم نگران نباشند

محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد که روند تأمین و عرضه دارو در روز‌های آینده بهبود می‌یابد و مردم نگران موضوع تأمین و عرضه دارو نباشند.

کد خبر: ۱۷۰۱۴۶
۱۸:۱۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

عرضه دارو در روز‌های آینده بهبود می‌یابد

دیدارنیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از رفع مشکل نقدینگی تامین مواد اولیه کارخانجات دارویی و واردات دارو در پی دستور رئیس جمهور خبر داد.

محمدجعفر قائم‌پناه با اعلام این خبر افزود: حسب دستور رئیس جمهور به معاونت اجرایی در خصوص پیگیری مشکلات عرضه دارو با توجه به محدودیت‌هایی که در تامین مواد اولیه کارخانجات دارویی و واردات دارو به دلیل مشکلات نقدینگی به وجود آمده بود، بر اساس هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی، تصمیمات و اقدامات لازم اتخاذ و مسئله نقدینگی با ساز و کار‌های خاص توسط بانک مرکزی تسهیل گردید.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: بدین ترتیب روند تأمین و عرضه دارو در روز‌های آینده بهبود می‌یابد و مردم عزیز و شریف کشور ایران نگران موضوع تأمین و عرضه دارو نباشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی