تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ایرانی‌ها در انتظار طلای ناهید در پاریس

کیانی: هنوز کارم تمام نشده

ناهید کیانی، پس از تاریخ‌سازی برای زنان ایران در المپیک و صعود به فینال تکواندوی پاریس، گفت: هنوز کارم تمام نشده است و به دنبال خوشرنگ‌ترین مدال هستم.

کد خبر: ۱۷۰۰۶۴
۱۹:۴۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

کیانی: هنوز کارم تمام نشده

دیدارنیوز: بانوی تکواندوکار ایران پیش از فینال المپیک گفت: هنوز کارم تمام نشده است و به دنبال خوشرنگ‌ترین مدال هستم.

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ناهید کیانی امروز (پنجشنبه ۱۸ مرداد) به مصاف تکواندوکاری از لبنان رفت و با پیروزی برابر حریف خود تاریخ ساز شد. کیانی در مبارزه با لاتیتیا آون از لبنان در راند اول ۱۰ بر ۳ به برتری رسید. او در راند دوم هم ۹ بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین زن ورزشکار ایرانی در تاریخ بازی‌های المپیک باشد که یکی از دو مدال طلا یا نقره را بدست می‌آورد.

کیانی: هنوز کارم تمام نشده

ناهید کیانی بعد از رسیدن به فینال رقابت‌های تکواندو وزن منهای ۵۷ کیلوگرم المپیک گفت: هنوز کارم تمام نشده است و تمام تلاشم را می‌کنم تا با خوشرنگ‌ترین مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

دختر تکواندوکار ایران که تا اینجای کار مدال نقره خود را در المپیک مسجل کرده، گفت: کارم تمام نشده است و حتما همه توانم را به کار می‌گیرم تا این افتخارآفرینی را کامل کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی