تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
وزیر کشور اعلام کرد

شرایط برای پذیرایی از زائران آماده است

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: مرز چذابه نسبت به بازدیدی که هفته‌های گذشته داشتیم، پیشرفت خوبی داشته و شرایط برای پذیرایی از زائران آماده است.

کد خبر: ۱۷۰۰۲۵
۱۰:۰۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

وزیر

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: هماهنگی‌ها و قول و قرار‌هایی که در مرز چذابه با طرف عراقی داشتیم، همگی اجرایی شده و امکانات خوبی برای حمل و نقل و پذیرایی از زائران ایرانی تدارک دیده شده است.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد تا به همراه استاندار خوزستان از مرز چذابه بازدید کرده و آمادگی این مرز را برای حضور زائران اربعین حسینی بررسی کنیم.

وی افزود: مرز چذابه نسبت به بازدیدی که هفته‌های گذشته داشتیم، پیشرفت خوبی داشته و شرایط برای پذیرایی از زائران آماده است.

وزیر کشور ادامه داد: همچنین در بازدید از شیب عراق زیرساخت‌های این پایانه را نیز بررسی کردیم که شرایط مطلوبی برای ورود و خروج زائران مشاهده شد.

وی تصریح کرد: پایانه مرزی عراق برای میزبانی از زائران ایرانی شرایط مناسبی دارد و هماهنگی‌های لازم نیز با وزارت کشور عراق برای تردد آسان زائران پیش بینی شده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: تردد زائران از مرز چذابه به آرامی انجام می‌شود، اما هنوز با ورود تعداد بالای زائر مواجه نیستیم و پیش بینی می‌شود در هفته آینده بر شتاب تردد زائران در این پایانه افزوده شود.

وی یادآور شد: از مرز چذابه علاوه بر زائران ایرانی، اتباع خارجه نیز مجوز خروج دارند و در روز‌های آینده بی شک شاهد استقبال پرشور زائران ایرانی و خارجی از پیاده روی اربعین و عبور از مرز خواهیم بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی