تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
قیمت‌ها روند نزولی را طی می‌کند

بازار خودرو؛ آخرین قیمت کوییک، سمند و هایما +جدول

قیمت خودرو امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ همانند روز‌های گذشته روند نزولی را طی می‌کند. البته تعداد انگشت‌شماری از محصولات هم با شیب صعودی گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۷۰۰۲۲
۰۹:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

خودرو

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز پنجشنبه اعلام شد. طبق داده‌های اعلامی ریزش قیمت خودرو‌ها در بازار داخلی و مونتاژی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۹ میلیون تومان است. البته تعدادی معدودی از آن‌ها شامل پیکاپ فوتون (اتوماتیک) و X۳۳ کراس (دستی) و کی‌ام‌سی J۷ با شیب صعودی بر خلاف تمامی خودرو‌ها معامله می‌شوند.

همچنین با توجه به نرخ دلار، محصولات داخلی و مونتاژی با روندی که غالباً کاهشی است گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اکثر محصولات عقب‌نشینی کرد.

پژو پارس TU۵ از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز با روند یکسان به کار خود ادامه داده و به روند کاهشی خود در آخر هفته خاتمه داد. این خودرو با روند ثابت به نرخ ۸۶۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک GXR-L و انواع مدل این خودرو از ابتدای معاملات امروز با روند نزولی کار خود را شروع کردند و با افت سه میلیون تومانی به نرخ ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که با ریزش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اطلس از دسته محصولات جدید شرکت سایپا با کاهش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به قیمت ۵۲۴ میلیون تومان گزارش می‌شود.

خودرو

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده، اما شدت و میزان آن کمتر است.

هایما ۸ اس (۸S) با افت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیاردو ۸۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات لوکس مدیران خودرو محسوب می‌شود که با شیب منفی ۲۵ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات نوسانی از ابتدای معاملات امروز با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان گزارش می‌شود.

لاماری هیبرید به روند ثابت خاتمه داده و امروز با افت ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی