تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
دابو و حنانوف تنها خارجی‌های ترکیب سپاهان برابر شباب

دو خارجی سپاهان مقابل سردار و ستاره‌های میلیون دلاری!

تیم سپاهان ایران با حضور برایان دابو و حنانوف از ساعتی دیگر باید در یک نبرد حساس آسیایی به دیدار شباب الاهلی امارات برود، تیمی پرستاره که به تازگی سردار آزمون را با چند میلیون دلار به خدمت گرفته است.

کد خبر: ۱۶۹۹۵۷
۱۸:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

تیم تمام ایرانی مقابل ستاره میلیون دلاری ایران!

دیدارنیوز: برایان و حنانوف دو بازیکن خارجی هستند که در ترکیب سپاهان به میدان می‌روند. 

تیم فوتبال سپاهان درحالی به دیدار پلی‌آف خواهد رفت که برخلاف تیم رقیب و حتی دیگر تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان به احتمال زیاد تنها دو خارجی در اختیار خواهد داشت!

سپاهانی‌ها در حال حاضر برایان دابو و وحدت حنانوف را در اختیار دارند که گفته می‌شد شانس بازی وحدت کمتر است اما مورایس آن را هم در ترکیب اصلی جای داده است.

تنها خارجی سپاهان مقابل سردار و ستاره‌های میلیون دلاری!

این درحالی است که رقیب آن‌ها شباب الاهلی هفته گذشته با انتقالی جنجالی و گران قیمت سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش ایران را به تیم خود منتقل کرد و برای حضور در لیگ امارات بیش از ۱۰ بازیکن خارجی در اختیار دارد.

باید دید سپاهان در ادامه نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکنان خارجی برنامه‌ای خواهد داشت یا به همین شرایط کار خود را در نقل و انتقالات پایان می‌دهد و برایان دابو و هنانوف تک ستاره‌های خارجی ترکیب آن‌ها خواهد بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی