تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه اعلام شد

پزشکیان: صهیونیست‌ها به زودی نتایج اقدام تروریستی خود را خواهند دید

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه در تهران اعلام کرد: صهیونیست‌ها به زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهند دید.

کد خبر: ۱۶۹۶۲۱
۱۶:۵۴ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان: صهیونیست‌ها به زودی نتایج اقدام تروریستی خود را خواهند دید

دیدارنیوز: مسعود پزشکیان با صدور پیامی ضمن تاکید بر پاسداری جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خود، اینگونه اقدامات را نشانه به بن بست رسیدن سیاست‌های رژیم صهیونیستی دانست.

در پی اقدام جنایتکارانه بامداد امروز چهارشنبه در ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین که برای مراسم سوگند چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده بود، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی پس از عمری جهاد و مبارزه به امت اسلامی، مبارزان مقاومت و ملت بزرگ فلسطین، بر پاسداری جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و اعتبار خود تاکید کرد.

متن کامل پیام مسعود پزشکیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم صهیونیستی که پس از ماه‌ها کشتار و جنایت و ویرانی در غزه، دچار بن‌بست و قفل‌شدگی بوده و قادر به رهایی از پیامد‌های سیاست تاریخی مبتنی بر اشغالگری، تروریسم، تبعیض نژادی و کشتار جمعی خود نیست، بامداد امروز برادر عزیز و مجاهد راه خدا شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین – حماس را در تهران هدف عملیات جنایتکارانه تروریستی خود قرار داد و به شهادت رساند.

شهادت هنر مردان خداست و شهید اسماعیل هنیه که پیش از این بسیاری از نزدیکان و اعضای خانواده و رهبران جنبش مقاومت تحت رهبری خود را در عملیات‌های تروریستی اسرائیل از دست داده بود، پس از عمری مجاهدت و مبارزه برای رهایی ملت فلسطین از اشغال صهیونیستی به آرزوی همیشگی خود رسید و به دیدار خداوند شتافت. اینجانب پوشیدن جامه شهادت را بر اسماعیل هنیه و همراه شهیدش به همه مبارزان مقاومت و ملت بزرگ فلسطین و همه امت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

این اقدام تروریستی همچون دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی بوده و ضرورت اقدام متحد جهان به ویژه کشور‌های اسلامی را برای مقابله با این رژیم جنایتکار و اشغالگر بیش از پیش نشان می‌دهد.

این جنایت در تهران و هنگامی انجام شد که برادر عزیزمان شهید اسماعیل هنیه، میهمان رسمی رئیس جمهور و دولت جمهوری اسلامی بوده و برای شرکت در مراسم سوگند ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود.

جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و عزت و اعتبار خود کوتاهی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی به زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهد دید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی