تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
وزیر خارجه سابق ایران می‌گوید بقای نتانیاهو در گرو کشتار، تخریب و هرج و مرج است

پیام ظریف درپی ترور اسماعیل هنیه

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه سابق کشورمان در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران نوشت: ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار، تخریب و هرج و مرج است. جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.

کد خبر: ۱۶۹۶۱۴
۱۳:۰۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ظریف

دیدارنیوز: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه سابق کشورمان به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران واکنش نشان داد.

‏ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در حالی‌که جهان در سکوت نظاره گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می‌برد، درست در روز تحلیف رئیس جمهور پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند.

ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار، تخریب و هرج و مرج است. شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.»

ظریف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی