تیتر امروز

هنیه به شهادت رسید/ هشدار به برهم‌زنندگان امنیت روانی/ تشییع هنیه در تهران و عزای عمومی در یمن
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

هنیه به شهادت رسید/ هشدار به برهم‌زنندگان امنیت روانی/ تشییع هنیه در تهران و عزای عمومی در یمن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
درپی ترور هنیه مطرح شد

محسن رضایی: اسرائیل تاوان بزرگی می‌دهد

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در تهران اعلام کرد: چه احمق هستند آن‌ها که فکر می‌کنند این نوع قدرت‌نمایی زبونانه قادر است ضعف و درماندگی آن‌ها را در رویارویی قهرمانانه فرزندان شجاع و شکست ناپذیر فلسطین جبران کند. اسرائیل تاوان بزرگی خواهد داد.

کد خبر: ۱۶۹۵۸۷
۰۹:۱۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

محسن رضایی: اسرائیل تاوان بزرگی می‌دهد

دیدارنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام محسن رضایی به این شرح است: «شهادت انسان آزاده، مومن و رهبر سرافراز ملت فلسطین، اسماعیل هنیه را به همه آزادگان عالم به ویژه ملت قهرمان فلسطین تسلیت می‌گویم. این شهادت سند دیگری بر زبونی باند جنایتکار تل‌آویو از کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین المللی کشور‌ها در ترور رهبران محبوب ملت‌ها است. چه احمق هستند آن‌ها که فکر می‌کنند این نوع قدرت‌نمایی زبونانه قادر است ضعف و درماندگی آن‌ها را در رویارویی قهرمانانه فرزندان شجاع و شکست ناپذیر فلسطین جبران کند. اسرائیل تاوان بزرگی خواهد داد.»

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز؛ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی