تیتر امروز

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان دکتر عباس کاظمی استاد دانشگاه و جامعه شناس بود؛ او در این گفت و گو روی موضوع دو قطبی شدن جامعه نظر متفاوتی داشت که مشروح آن را می توانید ببینید...
دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم
گفت‌وگوی دیدارنیوز با صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم

صادق زیباکلام که در روز ۱۱ تیرماه، ۴ روز قبل از مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با مرخصی استعلاجی و سپس با تعلیق حکمش از زندان اولین خارج شد، مهمان ما در استودیو دیدارنیوز بود و سوالات ما پاسخ...
والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا

درخشش جوانان ایران؛ نبرد با کره برای قهرمانی

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با شکست اندونزی میزبان، به فینال مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا رسید و باید با کره‌جنوبی برای کسب عنوان رقابت کند.

کد خبر: ۱۶۹۵۰۴
۱۹:۳۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

درخشش جوانان ایران؛ نبرد با کره برای قهرمانی

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست اندونزی میزبان رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا به دیدار نهایی راه یافت تا برای چهارمین بار در تاریخ این مسابقات حریف کره‌جنوبی در فینال شود.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفتمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا امروز دو‌شنبه هشتم مرداد با هشت دیدار در سورابایا اندونزی پیگیری شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف اندونزی میزبان این مسابقات رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به دیدار نهایی راه یافت.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم در سه ست متوالی این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد متوالی خود را کسب کنند.

اندونزی در ست نخست این مسابقه با حمایت هواداران خود که تقریبا ظرفیت سالن پنج هزار نفره دی بی ال آرنا (DBL Arena) را تکمیل کرده بودند، نمایش خوبی مقابل ایران داشت، اما در نهایت ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شد. ملی‌پوشان جوان کشورمان در این ست ۱۵ امتیاز حمله به دست آوردند، سه دفاع منجر به امتیاز داشتند و دو امتیاز از سرویس کسب کردند. همچنین پنج امتیاز از اشتباهات تیم میزبان به دست آوردند.

در ست دوم تیم ایران اقتدار خود را به رخ حریف کشید و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید تا با ۱۱ پوئن اختلاف از زمین خارج شود. در این ست سید متین حسینی یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.

روند خوب بازی ایران در ست سوم هم ادامه داشت و در این ست نیز ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا در نهایت تیم ایران سه بر صفر فاتح میدان شود و به دیدار نهایی راه یابد.

عمران کوک‌جیلی، آرمین قلیچ نیازی، پویا آریا خواه، سیدمتین حسینی، آرین محمودی‌نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند. شایان مهرابی، متین سقلی، ابوالفضل مهدیان، طا‌ها بهبودنیا، مرتضی نریمانی و علی عشقی‌نور دیگر بازیکنان ایران در این رقابت‌ها هستند.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی کره‌جنوبی موفق به شکست ژاپن شد تا ضمن شگفتی‌سازی حریف ایران در فینال شود.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (سه‌شنبه نهم مرداد) در فینال به مصاف کره می‌رود تا برای هت‌تریک قهرمانی تلاش کند.

والیبال جوانان ایران امسال هجدهمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند و ملی‌پوشان این رده‌سنی کشورمان در هفده دوره قبلی موفق به کسب ۱۲ مدال شامل هفت طلا، سه نقره و دو برنز شده‌اند که قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ دو دوره گذشته از جمله این افتخارات است.

تیم‌های ایران و کره‌جنوبی تا کنون در سه دوره به فینال این مسابقات صعود کردند که دو بار ایران موفق به شکست این تیم شده و یک بار هم نتیجه به کره واگذار کرده است. فینال این دوره از مسابقات چهارمین جدال دو تیم در دیدار نهایی جوانان آسیا محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی