تیتر امروز

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم
گفت‌وگوی دیدارنیوز با صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم

صادق زیباکلام که در روز ۱۱ تیرماه، ۴ روز قبل از مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با مرخصی استعلاجی و سپس با تعلیق حکمش از زندان اولین خارج شد، مهمان ما در استودیو دیدارنیوز بود و سوالات ما پاسخ...
پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو
با تنفیذ رهبر انقلاب اسلامی

پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در مراسمی و بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی رأی ملت ایران به آقای مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی...
کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟
از چشم جهان (۱۶۳)

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟

به نظر می‌رسد در میان رای دهندگان رنگین پوست و همچنین جوانان آمریکایی، کاملا هریس نامزد دمکرات‌ها نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا – پیش از کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری - از اقبال بیشتری...
اشکان تقی‌پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید خبر داد

تفاهم ساخت مرکز بستری شیمی درمانی و رادیوتراپی در اهواز

موسسه خیریه نیک گامان جمشید و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تفاهم ساخت مرکز بستری شیمی درمانی و رادیوتراپی کودکان و بزرگسالان بیمارستان گلستان اهواز را امضا کردند.

کد خبر: ۱۶۹۴۳۲
۲۰:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

خیریه

دیدارنیوز: موسسه خیریه نیک گامان جمشید و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تفاهم ساخت مرکز بستری شیمی درمانی و رادیوتراپی کودکان و بزرگسالان بیمارستان گلستان اهواز را منعقد کردند.

دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، گفت: شادمانم که در روزی کاملا سیاسی و در روز تنفیذ رییس جمهور منتخب مردم در جایگاه رسمی رییس جمهور کشور، یکی از بزرگترین تفاهم نامه‌های غیرسیاسی و کاملا مردم نهاد حوزه‌ی بهداشت و درمانِ تماما خَیِرسازِ موسسه‌ی خیریه نیک گامان جمشید در شهر اهواز استان خوزستان منعقد شد.

خیریه

امیدوارم تلاقی روز این تفاهم و تنفیذ ریاست جمهوری که در ظاهر تصادفی می‌نماید مقدمه‌ی رشد و توسعه‌ی هر چه بیشتر قانون محور فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی خِرَدمحور در راستای مردمی سازیِ راستین امور و تحقق خیر جمعی بر مبنای مشارکت اجتماعی و با تسهیل گری همه‌جانبه‌ی دولت باشد.

خیریه

مورخ ۷ مردادماه ۱۴۰۳ آخرین جلسه‌ی فی‌مابین اشکان تقی پور، چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹، ریاست و معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و ریاست بیمارستان گلستان اهواز برگزار شد و تفاهم ذیل منعقد گردید.

بر مبنای این تفاهم ساخت کاملا مردم نهاد مرکز ۱۰۰۰ متری «رادیوتراپی کودکان و بزرگسالان و بستری شیمی درمانی بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز» رسما آغاز شد.

اشکان تقی پور، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه، در این باره گفت: موسسه خیریه نیک گامان جمشید فاز مطالعاتی و نیازسنجی ساخت این مرکز را بنابر پیشنهاد معاونت مشارکت‌های مردمی دانشگاه، مدیریت و کارشناسان اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و مجمع خیرین سلامت از پاییز سال پیش آغاز کرد.

خیریه

طی این مدت ریاست دانشگاه جندی شاپور، به ویژه معاونت مشارکت‌های مردمی دانشگاه، معاونت پشتیبانی، دفتر فنی دانشگاه، اعضای هیئت علمی دانشگاه و بیمارستان گلستان با همراهیِ موسسه خیریه نیک گامان راه را برای انجام این پروژه‌ی بزرگ که سالیان سال متوقف مانده بود هموار کردند.

اشکان تقی پور، عضو کمیسیون بین الملل مجمع خیرین سلامت کشور، افزود: تلاش‌های شبانه روزی خیرین ارشد خارج از کشور موسسه خیریه نیک گامان و خانم فاطمه طوقانیان، کارشناس ارشد روانشناسی سازمانی و قائم مقام مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و مدیر و کارشناسان واحد پرکار پروژه‌ی موسسه با وجود کار مستمر در برنامه‌ریزی و پیشبرد ده‌ها پروژه‌ی عام‌المنفعه‌ی زیربنایی در دست اجرا، در به انجام رسیدن این تفاهم نامه‌ی مزین به برکت نیت پاک و سخاوت خیرین موسسه خیریه نیک گامان، ارزش بسیاری دارد.

خیریه

خیریه

اشکان تقی پور، معتمد و عضو شورای مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان تهران و معتمد حوزه‌ی بین الملل وزارت بهداشت تاکید کرد: پروژه‌های کلان ساخت، تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها، مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت در کنار مدرسه سازی‌های گسترده منتج به افتتاح ۹۴ مدرسه تا کنون و تجهیز ده‌ها هنرستان و تهیه و توزیع روزانه و مستمر صبحانه‌ی ۴۰۰۰ دانش آموز در ۷۸ مدرسه‌ای عشایری از ۳ سال پیش تا کنون و همچنین تاسیس و اداره‌ی مراکز شبانه روزی نگهداری و بالیدن کودکان و نوجوانان بی سرپرست تحت نظارت سازمان بهزیستی و حمایت ماهانه از شیرخوارگاه‌های دولتی در نیمی از استان‌های کشور در سرتاسر ایران اسلامی و همچنین تاسیس کارگاه‌های توانمندسازی و مهارت افزایی و اشتغال زایی زنان سرپرست خانواده با حمایت خیرین داخل و خارج از کشور به شکل کاملا مردم نهاد و با نظارت کامل نهاد‌های ذیربط توسط موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید با پروانه فعالیت کشوری از سازمان بهزیستی کشور انجام می‌شود. اشکان تقی پور یکی از ۱۰ چهره‌ای برگزیده جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۰ گفت: هر جا سوانح طبیعی بمانند سیل و زلزله یا اپیدمی یا پاندمی بیماری خاص بمانند کرونا برای هم‌میهنان در گوشه گوشه‌ی کشور کشور مشکل ایجاد کند یا برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ای در حوزه‌های سلامت، آسایش، آموزش و توانمندسازی کودکان، زنان سرپرست خانواده و اقشار کم‌برخوردار باری از دوش هم‌میهنان بکاهد، موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید به لطف خیرین داخل و خارج از کشور و توانایی‌های علمی و عملی تیم تخصصی خود به شکل کاملا غیرسیاسی، غیر تجاری، غیر انتفاعی و کاملا مردم نهاد با هماهنگی نهاد متولی بر حسب اولویت آن را به انجام می‌رساند.

خیریه

خیریه

وی افزود: کمپین‌ها و پویش‌های مرتبط با نیاز‌های کوتاه مدت بمانند تامین امنیت غذایی و معیشت یا مدرسه یاری‌های گسترده نیز همواره در دستور کار موسسه خیریه نیک گامان قرار دارد.

خیریه

گفتنی است، موسسه خیریه نیک گامان جمشید یک دهه است همواره به واسطه‌ی فعالیت کاملا مردم نهاد خود هم از سوی روسای جوامع خیرین در حوزه‌های مدرسه سازی و سلامت، مجمع خیرین کشور و شبکه‌های نیکوکاری و دانشگاه‌ها و هم از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی، وزرای بهداشت و درمان، وزرای آموزش و پرورش، روسای جمعیت هلال احمر کشور، معاونان وزیر و روسای سازمان نوسازی مدارس، معاونان وزیر و روسای سازمان بهزیستی و مقامات دیگر ارشد کشوری در حوزه‌های مدیریت بحران، آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش در دولت‌های مختلف علاوه بر تقدیر رسمی و کتبی، به عنوان تشکل برتر و برگزیده‌ی جامعه‌ای خیرین کشوردر این حوزه‌ها برگزیده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی