تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
گل آرژانتین را وی‌ای‌آر یک ساعت بعد مردود کرد

عجیب‌ترین بازی در تاریخ المپیک!

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هنوز به طور رسمی آغاز نشده، اما در بخش فوتبال، هیجان، هجوم هواداران و جنجال آغاز شده است؛ آن هم در دیدار آرژانتین و مراکش که در نهایت وی‌ای‌آر (کمک داور ویدیویی) برتری را به تیم مراکش داد.

کد خبر: ۱۶۹۲۵۸
۲۲:۰۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

عجیب‌ترین بازی در تاریخ المپیک!

دیدارنیوز: دیدار هیجان انگیز آرژانتین و مراکش بعد از ورود هواداران به ‏مسابقه متوقف شد و یک ساعت بعد گل تساوی آرژانتین توسط ‏وی‌ای‌آر مردود شد تا بازی با شکست ۲-۱ آلبی‌سلسته تمام شود. ‏

اولین بازی گروه‎ B ‎مسابقات فوتبال المپیک ‏پاریس با تساوی دو بر دو تیم‌های ملی آرژانتین و مراکش به پایان ‏رسید و مقاومت شیر‌های اطلس در دقایق پایانی شکسته شد و گل ‏تساوی را دریافت کردند‎. ‏، اما بازی به دلیل هجوم هواداران متوقف شد ‏و یک ساعت بعد گل آخر آرژانتین توسط وی‌ای آر مردود شد تا بازی ‏بعد از وقفه‌ای نزدیک به دو ساعت به مدت سه دقیقه از سر گرفته ‏شود. در نهایت بازی با پیروزی ۲-۱ مراکش به پایان رسید.

آرژانتینی‌ها در این مسابقه در دقایق پایانی نیمه نخست گل اول را ‏توسط سوفیان رحیمی دریافت کردند و این بازیکن در همان دقایق ‏ابتدایی نیمه دوم از روی نقطه پنالتی بازی را دو بر صفر کرد تا کار ‏برای شاگردان ماسکرانو سخت‌تر شود‎.

در ادامه مسابقه تلاش‌های بازیکنان آرژانتین ثمربخش بود و جولیانو ‏سیمئونه بازی را به حداقل رساند و فاصله به یک گل کاهش پیدا ‏کرد، در ادامه مسابقه بازیکنان آرژانتین حملات زیادی روی دروازه ‏مراکش شکل دادند که در نهایت در دقایق پایانی پس از ۳ بار برخورد ‏توپ به تیرک دروازه کریستین مدینا با ضربه سر دروازه را باز کرد و ‏آرژانتین از باخت زودهنگام گریخت‎.

عجیب‌ترین بازی در تاریخ المپیک!

بلافاصله بعد از این گل اتفاقاتی عجیب در ورزشگاه افتاد. علاوه بر ‏پرتاب بطری و یک بمب صوتی به سمت آرژانتینی‌ها عده‌ای از ‏هواداران مراکشی به زمین ریختند و آرژانتینی‌ها به سرعت زمین را ‏ترک کرده و به رختکن رفتند. همه فکر می‌کردند داور سوت پایان را به ‏صدا درآورده و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است. 

اما در واقع بازی تمام نشده بود و داور بعد از هجوم هواداران به ‏زمین چمن، بازی را متوقف کرده بود. ‏

عجیب‌ترین بازی در تاریخ المپیک!

ماجرا زمانی عجیب‌تر شد که حدود یک ساعت بعد اعلام شد که ‏وی‌ای‌آر بعد از بررسی گل دوم آرژانتین آن را آفساید تشخیص داده و ‏مردود کرده است. تصویری از وی‌ای‌آر هم منتشر شد که نشان می‌داد ‏یک بازیکن آرژانتین در موقعیت آفساید قرار دارد و در نتیجه گل ‏مردود است.

به این ترتیب بازی دو تیم که هنوز تمام نشده به صورت ‏نیمه‌کاره و با برتری ۲-۱ مراکش باقی مانده است. دو تیم ملی المپیک ‏آرژانتین و مراکش باید دوباره وارد زمین شده و مدت سه دقیقه با ‏نتیجه ۲-۱ به سود مراکش بازی کنند. چرا که داور در گزارش خود ‏اعلام کرده طبق ساعت او ۳ دقیقه از وقت بازی باقی مانده بوده و ‏مسابقه توسط او به دلیل هجوم هواداران نیمه‌کاره متوقف شده ‏بود. ‏

عجیب‌ترین بازی در تاریخ المپیک!

بازی در سه دقیقه باقی مانده ادامه پیدا کرد و در نهایت مراکش ۲-۱ ‏به پیروزی رسید. این یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در تاریخ فوتبال و ‏المپیک بود. ‏

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی