تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
با حضور اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید

کارگاه آموزشی ضمن خدمت کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید، به دعوت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگاه آموزشی ضمن خدمت کارکنان برای بیش از ۳۰ نفر از روسای ادارات، معاونت‌ها، مدیران و کارشناسان با رتبه‌های آکادمیک و تجربه‌های علمی این وزارتخانه را برگزار کرد.

کد خبر: ۱۶۹۲۵۷
۲۱:۵۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

موسسه خیریه

دیدارنیوز: دکتر اشکان تقی پور کارگاه علمی دو روزه‌ی نظری و عملی «حمایت طلبی» را در سطح یک مدیران، معاونان و کارشناسان وزارتی وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی کشور برگزار کرد.

اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور، به دعوت وزارت تعاون، کار و رفاه، اجتماعی کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته‌ی ضمن خدمت کارکنان برای بیش از ۳۰ نفر از روسای ادارات، معاونت‌ها، مدیران و کارشناسان با رتبه‌های آکادمیک و تجربه‌های علمی این وزارتخانه را با حضور مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کرد.

موسسه خیریه

روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۱۴۰۳ کارگاه آموزشی با موضوع «حمایت طلبی در سازمان‌های اجتماعی» با اهداف رفتاری «دست یابی به روش‌های حمایت طلبی و قدرت تحلیل درباره‌ی موضوعات مرتبط مورد بحث» توسط اشکان تقی پور در وزارت تعاون، کار، رفاه امور اجتماعی برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه و ۱۶ ساعته کارشناسان، مدیران و معاونان مدیریت آسیب‌های اجتماعی و بخش‌های اجتماعی و فرهنگی وزارتی و همچنین هادی بهداد، مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت نعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

موسسه خیریه

مباحثی مانند؛
۱. آشنایی با حمایت طلبی و کاربرد‌های آن
۲. تعریف اهداف و مسئله مناسب حمایت طلبی
۳. تحلیل ذینفعان
۴. تشکیل ائتلاف
۵. طراحی پیام و انتقال آن

رئوس مطالب این کارگاه عالی آموزشی بود که مبتنی بر رفرنس‌ها و تجربیات ملی، منطقه‌ای و جهانی به شکل نظری و عملی تدریس شد و از تجربیات و اطلاعات آکادمیک و میدانی معاونان، مدیران و کارشناسان این حوزه نیز علاوه بر رفرنس‌های آکادمیک ملی و بین المللی، در برگزاری کارگاه استفاده شد.

موسسه خیریه

اشکان تقی پور، عضو هیات مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه، درباره‌ی لزوم تبیین و ادراک علمی و عملی کامل «حمایت طلبی» نه تنها از سوی مدیران، معاونان و کارشناسان سطح یک آسبب‌های اجتماعی در وزارت تعاون و رفاه اجتماعی بلکه بر لزوم درک آن در تمامی ساختار‌های مرتبط با فعالیت اجتماعی و مدیریتی تاکید کرد.

اشکان تقی پور درک لزوم تبیین این موضوع را از منظر شخصی و اجتماعی خود در تلفیق پژوهش‌ها و مباحث نظری و معرفتی تحصیلات مقاطع عالی فرهنگ و تمدن باستانی در دوره‌ی کارشناسی ارشد، دکتری و پست دکتری مدیریت خویش با تجربیات زیسته‌ی میدانی خردمحور کاری مستمر دو دهه‌ای ملی و بین المللی در حوزه‌ی کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش و توانمندسازی دانست.

چهره ماندگار مدرسه سازی کشور و معتمد و عضو شورای مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان تهران، مبحث «حمایت طلبی» را راهبردی کارآمد در حل بسیاری از مشکلات کشور نه تنها در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی بلکه مسایل مرتبط با کارکرد سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های اجتماعی، جوامع خیریه و مدیران کشور در حوزه‌های غیردولتی و دولتی دانست.

در پایان این کارگاه دو روزه جلسه با حضور اشکان تقی پور و هادی بهداد، مدیر کل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی در خصوص هم‌افزایی و همکاری تبادل تجربه و تسهیل گری در مباحث پژوهشی و اجرایی مرتبط با کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل و مباحث مرتبط با کودکان کار برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی