تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...

گفتگوی وزیر سابق کشاورزی با پزشکیان درباره محدودیت کود و بذر

محمود حجتی، وزیر سابق جهادکشاورزی، پس از دیدار با مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب، گفت: آقای پزشکیان می‌خواست یک ارزیابی از وضع نهاده‌های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشد. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بود که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۹۲۵۳
۲۰:۲۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: محمود حجتی گفت: پزشکیان گزارش‌هایی دریافت کرده بود که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شده است، مخصوصا اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آن‌ها را خدمت ایشان ارائه دادم.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پزشکیان، محمود حجتی وزیر اسبق جهادکشاورزی، پس از دیدار با مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب، گفت: آقای پزشکیان می‌خواست یک ارزیابی از وضع نهاده‌های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشد. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بود که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند. مخصوصا اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آن‌ها را خدمت او ارائه دادم.

حجتی در خصوص نگرانی‌های موجود در بخش کشاورزی، بیان داشت: در باب نگرانی‌های موجود در خصوص پرداخت پول گندم و جو تولیدی کشاورزان که روی دستشان مانده بود، نکاتی مطرح شد و یکسری نگرانی‌ها نیز در این زمینه وجود داشت و بنده در نهایت گزارش همه این موضوعات را تقدیم ایشان کردم.

وی در پایان افزود: بخشی از این مسائل نیاز به پیگیری داشت و ایشان به آقای حاج میرزایی دستور داد که از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کنند و انشالله با هماهنگی‌هایی که به وجود می‌آید بتوانند این نگرانی‌ها را از بین ببرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی