تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...

پنج دلیلی که نشان می‌دهد باید هتل تایتانیک کامفورت شیشلی را برای اقامت در استانبول انتخاب کنیم

زمانی‌که صحبت از انتخاب هتل و اقامتگاه در استانبول می‌شود، هرکس موردی را به‌عنوان معیار خود برای انتخاب هتل عنوان می‌کند.

کد خبر: ۱۶۹۲۱۱
۱۱:۰۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: زمانی‌که صحبت از انتخاب هتل و اقامتگاه در استانبول می‌شود، هرکس موردی را به‌عنوان معیار خود برای انتخاب هتل عنوان می‌کند. دسترسی مناسب به مناطق مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری، هزینه پایین اقامت، امکانات خوب و ...، ازجمله دلایلی هستند که افراد برای انتخاب هتل محل اقامت خود به آن‌ها توجه می‌کنند. درمورد انتخاب هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول هم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین هتل های ترکیه، دلایل زیادی وجود دارد که در این مطلب 5 مورد از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

چرا هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول اقامتگاهی مناسب است؟

انتخاب اقامتگاه خوب، تاثیر زیادی در تجربه مناسب سفر دارد؛ به‌همین‌دلیل، بیشتر افراد در این مورد وسواس به‌خرج داده و تلاش می‌کنند تا بهترین هتل را برای اقامت خود و اعضای خانواده انتخاب کنند. شاید تصور کنید یک هتل خوب لزوما هتلی لوکس و گران‌قیمت است؛ اما این‌طور نیست و بعضی هتل ها باوجود دریافت هزینه مناسب برای اقامت، امکانات و خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌کنند. هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول یکی از هتل هایی است که به‌دلیل داشتن سه ستاره، اقامت در آن هزینه چندانی ندارد، اما امکانات و خدمات خوب، آن را در لیست بهترین هتل های ترکیه برای اقامت در استانبول قرار می‌دهد. این هتل، انتخاب خوبی برای اقامت است؛ دلایل آن را در ادامه خواهیم گفت.

رعایت تمیزی و نظافت

یکی از فاکتورهای مهمی که در انتخاب هتل و محل اقامت در طول سفر باید به آن توجه کرد، تمیزی و نظافت است. تمیزی یک امتیاز مهم برای هتل محسوب شده و تاثیر زیادی در ارتقای جایگاه هتل در ارزشیابی‌ها دارد. در هتل تایتانیک کامفورت شیشلی نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع می‌شود و بیشتر مسافرانی که در آن اقامت داشتند، از رعایت تمیزی و بهداشت در هتل رضایت داشته‌اند. خدمات خانه‌داری هتل به‌صورت 24ساعته ارائه شده و تمیزکاری اتاق‌ها با وسواس بالا انجام می‌شود.

اتاق‌های شیک و راحت

از دیگر دلایل مسافران برای انتخاب هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول می‌توان به اتاق‌های شیک و راحت این هتل اشاره کرد. این هتل، آپارتمانی است و اتاق‌های آن مانند واحدهای آپارتمان روبه‌روی هم قرار دارند؛ بااین‌حال، استفاده از پنجره‌های دوجداره و عایق‌های صوتی باعث می‌شود که سروصدا از اتاق‌ها خارج نشود. اتاق‌های این هتل معماری زیبایی دارند و تمام آن‌ها تجهیزات کامل برای اقامتی راحت را دارا هستند. برای مثال، در تمام اتاق‌ها تجهیزاتی مانند تلویزیون، حمام اختصاصی، میز کار، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و ...، وجود دارند.

امکانات مناسب

از دیگر دلایل محبوبیت هتل تایتانیک کامفورت شیشلی در میان مسافران می‌توان به امکانات هتل اشاره کرد. اینترنت رایگان یکی از مهم‌ترین امکانات موجود در این هتل است که در هر نقطه از هتل به آن دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر برای انجام کارهایی مانند رزرو بلیط هواپیما، رزرو بلیط جاذبه‌های گردشگری و ...، از دیگر امکانات این هتل هستند. بوفه صبحانه رایگان نیز جزو امکانات این هتل محسوب می‌شود.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول دارای یک رستوران با منویی شامل غذاهای لذیذ فرنگی و محلی و کافی‌شاپ نیز است. رستوران هتل در وعده صبحانه سرویس‌ده رایگان دارد و در دیگر وعده‌ها با هزینه اندک، به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند. در وعده صبحانه که به‌صورت بوفه و سلف‌سرویس سرو می‌شود، انواع غذاهای لذیذ گرم و سرد مانند چای، قهوه، نسکافه، شیر، نان، پنیر، گوجه و ...، سرو می‌شوند. منوی ناهار شامل غذاهای لذیذ ترکی و فرنگی است که بسته به سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را خریداری کرده و نوش جان کنید و منوی شام نیز ترکیبی از غذاهای مختلف است که با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. این هتل دارای یک کافه نیز هست که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در کنار دسرهای لذیذ نوش‌جان کنید.

دسترسی به جاذبه‌های گردشگری

از دیگر دلایلی که هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های گردشگران برای اقامت در استانبول تبدیل می‌کند، می‌توان به دسترسی راحت هتل به جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد. این هتل در منطقه شیشلی استانبول، یکی از بهترین و قدیمی‌ترین مناطق شهر قرار دارد. در مجاورت شیشلی، مناطق مهمی مانند میدان تکمسیم قرار دارند که بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر در آن واقع شده است.

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی نزدیک به مترو است و این ویژگی نیز باعث می‌شود که اقامت در آن به‌صرفه باشد. با اقامت در این هتل، فاصله چندانی تا مکان‌های گردشگری مانند مسجد سلطان احمد، موزه آتاتورک، برج گالاتای و ... نخواهید داشت؛ همچنین، اگر اهل خرید و بازارگردی باشید هم این هتل انتخاب مناسبی برای اقامت است؛ زیرا با اقامت در آن می‌توانید به بازارهای خوبی مانند مرکز خرید نیشان تاشی دسترسی داشته باشید.

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی، انتخابی خوب برای اقامت در استانبول

استانبول هتل های زیادی دارد که می‌توانند اقامتگاه شما در سفر به این شهر باشند و بدون شک هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول یکی از بهترین آن‌ها است. این هتل سه‌ستاره، امکاناتی در حد هتل های مدرن را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و یکی از هتل هایی است که از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. اقامت در این هتل علاوه‌بر امکانات خوب، به‌دلیل هزینه پایین نیز مناسب است و این هتل از این نظر نیز جزو محبوب‌ترین هتل های استانبول محسوب می‌شود.

جهت رزرو هتل استانبول کافی است به فلای تودی مراجعه کنید. در فلای تودی، تمام ملزومات سفر به استانبول مانند رزرو هتل، تهیه بلیط هواپیما استانبول و ... با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و به‌دلیل تنوع بالای هتل ها و ایرلاین‌ها به‌راحتی می‌توانید پرواز یا هتل موردنظر و مناسب خود را برای سفر به استانبول انتخاب کنید.

5

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی