تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
رئیس فدراسیون توضیح داد

دلیل اعزام نشدن بسکتبال زنان به آذربایجان چه بود؟

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اعزام نشدن تیم زنان به آذربایجان گفت: در سه به سه بانوان، چند روز قبل مشکلی برای اعزام تیم ایران به مسابقات آذربایجان رخ داد و نتوانستیم تیم را اعزام کنیم. بخش بین‌الملل ما همه تلاش خود را کرد تا تیم اعزام شود، اما متاسفانه روز تاسوعا به ما اعلام کردند نمی‌توانیم ویزا دهیم. اقداماتی را هم از طریق وزارت اقدام کردیم که این اتفاق رخ نداد و بحث سیاسی مطرح بود!

کد خبر: ۱۶۹۱۶۳
۱۲:۲۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

دلیل اعزام نشدن تیم بسکتبال زنان به آذربایجان چه بود؟

دیدارنیوز: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

از ساعت ۱۰ امروز (سه‌شنبه - ۲ مرداد ۱۴۰۳) مجمع سالیانه فدراسیون بسکتبال آغاز شد که جواد داوری در ابتدای این مجمع گفت: مهم‌ترین راس هر سازمانی بحث آموزش است. آموزش یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که سال گذشته به آن فرصت دادیم و از هیات‌های استانی خواسته شد تا علاوه بر کلاس‌های ارتقاء، هیات‌های استانی ما در کلینیک‌هایی که باعث بالا رفتن سطح داوران، مربیان و نهایتا ورزشکاران ما می‌شود شرکت کنند.

او با اشاره به ضعف بسکتبال ایران در بحث داوری‌ها، تصریح کرد: فاصله سطح ما با آسیا و دنیا کمی زیاد شده است و باید با همت و تلاش بیشتر در بحث آموزش داوران، بتوانیم به سطح بالاتری برسیم. تاکید ما در سال جدید روی داوران جدید است. سعی می‌کنیم با حضور مدرسین خارجی، سطح داوران به سطح جهانی نزدیک‌تر شود.

دلیل اعزام نشدن تیم بسکتبال زنان به آذربایجان چه بود؟

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم فدراسیون کمیته مینی بسکتبال و استعدادیابی است. بزرگترین مشکل ما در کشور، عدم استعداد پروری است. ما استعدادیابی می‌کنیم، اما آن‌ها را پرورش نمی‌دهیم. ما باید سعی کنیم تعداد زیادی بازیکن را در چرخه آموزش یکسان حفظ کنیم تا بازیکنان مناطق محروم با نظارت فدراسیون و هیات‌های مربوطه، از آموزش مناسب برخوردار شوند.

داوری افزود: حضور مربی برزیلی در بسکتبال سه به سه ما تاثیرات مثبتی داشت و مهم است، چرا که این رشته المپیکی است. در سه به سه بانوان، اما چند روز قبل مشکلی برای اعزام تیم ایران به مسابقات آذربایجان رخ داد و نتوانستیم تیم را اعزام کنیم. بخش بین‌الملل ما همه تلاش خود را کرد تا تیم اعزام شود، اما متاسفانه روز تاسوعا به ما اعلام کردند نمی‌توانیم ویزا دهیم. اقداماتی را هم از طریق وزارت اقدام کردیم که این اتفاق رخ نداد و بحث سیاسی مطرح بود.

او تاکید کرد: اگر نقصی از طرف فدراسیون بود، مطمئن باشید محروم می‌شدیم و مشکل از فدراسیون نبود. حتی فیبا با ارسال نامه‌ای از فدراسیون ایران عذرخواهی کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی