تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد

روحیه حاکم بر مجلس همکاری با پزشکیان است

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روحیه حاکم بر مجلس شورای اسلامی همکاری با پزشکیان است و نمایندگان مجلس عمدتا بر این باورند که وی به عنوان فرزندی از ملت که سابقه نمایندگی دارد می‌تواند تعامل سازنده‌ای با مجلس داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۹۱۱۶
۱۸:۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

مقتدایی

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است رویکرد تعاملی پزشکیان کمک می‌کند تا کابینه جدید با سهولت و سرعت بیشتری کار خود را آغاز کند.

به نقل از رسانه خانه ملت، عباس مقتدایی با اشاره به معیار‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره کابینه متدین، کارآمد و انقلابی فرمودند، گفت: روحیه حاکم بر مجلس شورای اسلامی همکاری با آقای پزشکیان است و نمایندگان مجلس عمدتا بر این باورند که وی به عنوان فرزندی از ملت که سابقه نمایندگی دارد می‌تواند تعامل سازنده‌ای با مجلس داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: رویکرد تعاملی از ابتدای کار به پزشکیان کمک خواهد کرد تا بتواند تعیین کابینه را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهد.

وی افزود: البته شاید اظهار نظر از هم اکنون برای نحوه چینش کابینه و چگونگی اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی زودهنگام باشد، اما برآورد کلی آن است که پزشکیان معیار‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در جلسه روز گذشته نمایندگان با ایشان را مد نظر قرار خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مجلس ترازوی خود را برای اینکه بتواند سنجش دقیق تری نسبت به کابینه داشته باشد آماده کرده است، گفت: مجلس بنای خود را بر همکاری با دولت چهاردهم و رئیس جمهور جدید گذاشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی