تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.
بشیری، نماینده مجلس مطرح کرد

نقش منفی ناترازی انرژی در وضعیت اقتصادی و معیشتی

فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش منفی ناترازی انرژی در وضعیت اقتصادی و معیشتی، گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم و مسئولان دولت چهاردهم باید فکری اساسی برای حل ناترازی انرژی بی‌اندیشند.

کد خبر: ۱۶۹۱۰۳
۱۴:۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

نقش منفی ناترازی انرژی در وضعیت اقتصادی و معیشتی

دیدارنیوز: عضو کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم و مسئولان دولت چهاردهم باید فکری اساسی برای حل ناترازی انرژی بی‌اندیشند.

فرهاد بشیری در گفتگو با رسانه خانه ملت با اشاره به ضرورت حل مشکل ناترازی انرژی در کشور، گفت: از آنجا که انرژی پایه و اساس حرکت ریل اقتصادی کشور در تمامی ابعاد به شمار می‌آید، به‌یقین درصورت افزایش این ناترازی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تحت‌شعاع قرار خواهد گرفت لذا ضروری است نمایندگان مجلس دوازدهم و مسئولان دولت چهاردهم فکری اساسی برای حل این مشکل بی‌اندیشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش تولید با جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و رفع بروکراسی اداری در مسیر سرمایه‌گذاران در کنار اجرای قانون بهینه‌سازی و افزایش فرهنگ مردم در استفاده از انرژی توامان می‌تواند ما را از وضع اقتصادی موجود عبور دهد.

وی با بیان اینکه حل مشکل ناترازی انرژی چندان به تصویب قانون جدید نیاز ندارد چراکه قانون موجود در این زمینه کافی است، افزود: اجرای دقیق قوانین به همراه اصلاح فرهنگ استفاده از انرژی دو مسئله مهمی است که نیاز به پای کار آمدن رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به جا افتادن مصرف بهینه انرژی در میان مردم دیگر کشور‌ها و صرف انرژی در حوزه صنعت با هدف دستیابی به تولید و ثروت بیشتر، اظهار کرد: گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر نیز می‌تواند به حل مشکل ناترازی و استفاده کمتر از انرژی‌های فسیلی کمک کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی با تذکر درباره قطع چندین ساعته برق صنایع که ضرر‌های بی‌شمار اقتصادی برای کشور و صنعتگر به دنبال دارد، مطرح کرد: این کار تضرر کارگران را نیز به‌دنبال دارد و کشور را چالش‌های بیشتر رو به رو کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی