تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.

رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر

یگان‌های شناور و پروازی ایران و روسیه در جریان برگزاری رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ خزر، عملیات اطفاء حریق را تمرین کردند.

کد خبر: ۱۶۹۰۸۲
۰۹:۳۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر

دیدارنیوز: یگان‌های شناور و پروازی جمهوری اسلامی ایران و فدراتیو روسیه در جریان برگزاری رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ خزر، عملیات اطفاء حریق را تمرین کردند.

ناخدایکم عباس حسنی سخنگوی رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ گفت: در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ با حضور نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران و فدراتیو روسیه، یگان‌های شناور و پروازی دو کشور براساس سناریوی از پیش تعیین شده عملیات اطفاء حریق و نجات کارکنان آسیب دیده و رفع صدمات ایجاد شده در شناور تجاری را انجام دادند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش پس از ارسال پیام اضطراری کشتی دچار حریق شده، ابتدا منطقه عملیات توسط بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش مورد شناسایی و جستجو قرار گرفت و سپس ناو موشک انداز «سپر» شناور‌های مستقر در منطقه را برای اجرای عملیات اطفاء حریق اعزام کرد.

سخنگوی رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ اضافه کرد: نیرو‌های عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرود آمدن از هوا و سطح برروی عرشه شناور عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی را انجام دادند. همچنین نیرو‌های شرکت کننده در رزمایش، نسبت به اجرای عملیات اطفاء حریق کشتی سانحه دیده اقدام کردند و در نهایت اجرای عملیات یدک شناور تجاری به لنگرگاه امن با موفقیت انجام شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی