تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.
احمد بیگدلی، نماینده مجلس مطرح کرد

دولت چهاردهم فرصت آزمون و خطا ندارد/ صدای مردمی که رای ندادند باید شنیده شود

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس می‌گوید که دولت چهاردهم جای آزمون و خطا نیست و صدای مردمی که پای صندوق‌های رای نیامدند باید شنیده شود.

کد خبر: ۱۶۹۰۷۳
۰۸:۳۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

دولت چهاردهم فرصت آزمون و خطا ندارد

دیدارنیوز: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت چهاردهم با استفاده از نیرو‌های متخصص جوان و با پیروی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین با پیروی از منویات رهبری دستاورد‌های مهم و قابل توجهی را کسب کند.

احمد بیگدلی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران برای مشارکت خوب در انتخابات اخیر عنوان کرد: پزشکیان و دولت ایشان وظیفه سنگینی را برعهده دارند. از طرفی چالش‌های معیشتی و اقتصادی وجود دارد که باید برطرف شود و از سوی دیگر صدای مردمی که پای صندوق‌های رای نیامدند نیز باید شنیده شود و درصدد رضایتمندی آنان عمل کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب در ایام انتخابات وعده‌ها و شاخص‌های معینی را تعیین کردند که لازم است به این موارد متعهد باشد و مطابق این وعده‌ها عمل کند و کابینه دولت خود را تشکیل دهد. انتظار می‌رود پزشکیان، هیأت دولتی پای کار، دغدغه‌مند و به قول خودشان کارشناس و متخصص تشکیل دهد.

بیگدلی در پایان خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم جای آزمون و خطا نیست و از سوی دیگر دولت یادگیری و تجربه اندوزی نیست. بلکه در این دولت باید تجربه‌ها پس داده شود و با بهره مندی از نیرو‌های متخصص جوان و با پیروی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین با پیروی از منویات رهبری دستاور‌های مهم و قابل توجهی را کسب کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی