تیتر امروز

سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند
از چشم جهان (۱۶۲)

سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند

"افشاگران اسرائیل می‌گویند، زنان و کودکان فلسطینی عامدانه هدف حملات نظامیان اسرائیل قرار می‌گیرند. قوانین جنگ، در سطوح مختلف از سربازان نیروی زمینی تا فرماندهان، کاملا نادیده گرفته می‌شود".
صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌گفتگوی با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قران‌پژوره به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد و چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که...
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
عضو شورای شهر تهران اعلام کرد

ورود سازمان بازرسی به انتصاب‌ها در شهرداری تهران/ امانی: از روزی بترسید که پرده‌ها کنار می‌رود

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران از ورود سازمان بازرسی کل کشور به انتصابات در شهرداری تهران خبر داد و گفت: آقای مطهر خطاب به شما می‌گویم که من به قول آقای نادعلی یکی از مسن‌های شورا هستم و به شما نصیحت می‌کنم که جوانی، قدرت و ثروت اسب سرکشی است که افراد زیاد و بزرگی را به پرتگاه کشانده است و شما هم جوان هستی، هم صد‌ها میلیارد تومان از جیب مردم و بودجه شهرداری تهران و هم رسانه بزرگی در اختیار شماست و از روزی بترسید که پرده‌ها کنار می‌رود.

کد خبر: ۱۶۹۰۲۸
۱۱:۲۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

ورود سازمان بازرسی به انتصاب‌ها در شهرداری تهران

دیدارنیوز: عضو شورای شهر تهران از ورود سازمان بازرسی کل کشور به انتصابات در شهرداری تهران خبر داد.

ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تهران برای حمایت از هیات‌ها و سیاه پوشی شهر در ایام محرم، گفت: ما رسانه نداریم و مجبوریم که برای دفاع از حیثیت خود و تنویر افکار عمومی از وقت شورا استفاده کنیم چراکه روزنامه همشهری در روز چهارشنبه از قول سخنگوی شهردار تهران در پاسخ به ویدیوئی که در فضای مجازی وایرال شده بیانیه‌ای منتشر کرده است که در آن فیلم فردی ادعا می‌کند در شهرداری تهران پست فروشی می‌شود و من کاری به صحت و سقم ویدئو ندارم؛ اما پاسخ به بیانیه این سخنگو دارم که در بند ۴ این بیانیه اسم من را آورده است.

وی با بیان اینکه در بند چهارم این بیانیه گفته‌اید که اعضای شورای شهر تهران از جمله آقای امانی از همه بهتر می‌داند که شهردار تهران چقدر فسادستیز است، اظهار کرد: از سراسر کشور و همکاران در دفاع مقدس همرزمانم در نیروی زمینی و پلیس با من تماس گرفتند که این مسئله چه ارتباطی با شما دارد که روی شما متمرکز شده. جای سوال است که شهردار تهران و محمدخانی بگوید که ارتباط من با فسادستیزی و آن ویدئو چیست که خودم خبر ندارم؟ بله اطلاعات من از فسادستیزی زاکانی زیاد است؛ اما متاسفانه در شهرداری تهران یقه کسانی را می‌گیرند که معلول سیستم فسادزای شهرداری تهران هستند و خود محمدخانی در خاطر دارد که در ابتدای این دوره من و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران هشدار دادیم که از پرونده سازی علیه کارمندان مظلوم شهرداری تهران خودداری کنید. آن زمان عدد ۱۵۰۰ پرونده‌ای که به هیات رسیدگی تخلفات شهرداری تهران ارائه شده را مطرح کردیم تاپرونده‌ها به درستی بررسی شود تا بی دلیل سابقه سوء برای کارکنان زحمت کش شهرداری ایجاد نشود.

امانی ادامه داد: من سوالاتی از سخنگوی شهرداری تهران دارم و آن هم اینکه در ویدئو پست فروشی که فرد آن شناخته شده است شما در بیانیه آنرا تکذیب کردید؛ اما متاسفم که تکذیب شما چاره ساز نیست چرا که تکذیب شما از نظر حقوقی ارزش ندارد آنهم بعد از یک هفته تأخیر. در حالی که دادگستری تهران مجبور شد وارد شود و در بیانیه‌ای اعلام کرد که وارد عمل شده است و سازمان بازرسی کل کشور گزارش قانون شکنی و تخلفات شهرداری تهران در زمینه انتصاب مدیران را به وزیر کشور گزارش کرده است.

وی بیان کرد: اگر تشکیل پرونده برای یکی از بستگان عضو شورای شهر نشانه فسادستیزی شهردار تهران است چرا با فاصله اندکی آن مسئول مربوطه را عزل کردید؟ و شهردار تهران در مصاحبه رسمی و تلویزیونی علت اصلی عزل را پرونده سازی برای دیگران عنوان کردند.

عضو شورای شهر تهران گفت: بله تا وقتی برای دیگران پرونده سازی می‌شد محبوب و مقرب بود؛ اما وقتی برای نزدیکان و محبوبان شهردار تهران تشکیل پرونده داد، مغضوب شد و شبانه کنار گذاشته شده است و آقای مطهر خطاب به شما می‌گویم که من به قول آقای نادعلی یکی از مسن‌های شورا هستم و به شما نصیحت می‌کنم که جوانی، قدرت و ثروت اسب سرکشی است که افراد زیاد و بزرگی را به پرتگاه کشانده است و شما هم جوان هستی، هم صد‌ها میلیارد تومان از جیب مردم و بودجه شهرداری تهران و هم رسانه بزرگی در اختیار شماست و از روزی بترسید که پرده‌ها کنار می‌رود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی