تیتر امروز

سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند
از چشم جهان (۱۶۲)

سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند

"افشاگران اسرائیل می‌گویند، زنان و کودکان فلسطینی عامدانه هدف حملات نظامیان اسرائیل قرار می‌گیرند. قوانین جنگ، در سطوح مختلف از سربازان نیروی زمینی تا فرماندهان، کاملا نادیده گرفته می‌شود".
صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
با رای مردم و کمک مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیاز‌ها باشم

پزشکیان: مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب با حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم. با رای مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیاز‌های مردم باشم.

کد خبر: ۱۶۹۰۰۸
۰۸:۴۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

پزشکیان: مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم

دیدارنیوز: رئیس جمهور منتخب با حضور در مجلس با بیان اینکه کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد، گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

مسعود پزشکیان با حضور در جلسه علنی امروز مجلس گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم؛ امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث‌های مجلس مطرح کردم، کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران‌ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم؛ ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن‌ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم. با رای مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیاز‌های مردم باشم.

رئیس‌جمهور منتخب گفت: قطعا هر کسی بخواهد مسئولیت پذیر باشد، باید پاسخگوی نیاز مردم باشد؛ بار‌ها وصیت امام علی (ع) را خوانده و اعتقاد دارم که توصیه به تقوا می‌کند؛ تقوا از دیدگاه حدیثی و قرآنی، حرکت بدون خطا در اقتصاد و صنعت و کشاورزی است. تقوا اصلی است که آدم را می‌تواند به هدفش برساند.

وی افزود: امام علی می‌فرمایند دنبال دنیا راه نیفتید حتی اگر دنیا دنبال شما راه افتاد، اگر از این دنیا هم چیزی از شما گرفتند، تاسف نخورید؛ پس اگر پست و مقام و پول و قدرت گولمان نزند، می‌توانیم حق گفته و با ظالم دشمنی کرده و یار و یاور مظلومان باشیم که در اعتقاد و یاور ما است.

پزشکیان بیان کرد: باید کاری کرده که بی عدالتی و حق کشی‌ها از بین رفته و جامعه‌ای درست کرده که در آن عدالت و انصاف حکمفرما باشد آن هم بدون آن که دنبال پست و مقام برای خودمان و اطرافیان‌مان باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با کمک شما و بقیه عزیزان خدمتگزار مردم باشیم و امیدوارم خداوند ما را شرمنده مردم عزیزی نکند که علی رغم تمام تبلیغات در پای صندوق‌های رای آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی زدند که در خارج و داخل برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ می‌کردند.

پزشکیان با تشکر از نمایندگان گفت: در خدمت شما هستیم و همچنان همان آدمی هستم که بودم و فرقی نخواهد کرد جز اینکه بار مسئولیت ما سنگین‌تر شده است؛ خدا کمک کند که شرمنده نشویم.

رئیس جمهور منتخب در پایان با تشکر از رئیس و هیات رئیسه مجلس گفت: قلبا از قالیباف رئیس مجلس تشکر می‌کنم، در این مدت با رئیس و هیات رئیسه مجلس جلسه داشتیم که از لطف ایشان قدردان هستم که ان‌شاءالله با هم بتوانیم گره‌های در کشور را حل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی