تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هواشناسی ایران

گرما و کاهش کیفیت هوا در راه است/ تهران ۳۸ درجه

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد و برای جنوب تهران کاهش کیفیت هوا را پیش‌بینی کرد.

کد خبر: ۱۶۸۹۳۸
۰۹:۰۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

گرما و کاهش کیفیت هوا در راه است

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی ۵ روز آینده در برخی استان‌های کشور خبر داد و برای جنوب تهران کاهش کیفیت هوا را پیش‌بینی کرد.

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در برخی نواحی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی مدت یاد شده در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، جنوب تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. خلیج‌فارس و دریای خزر روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه مواج هستند.

بیشینه دما امروز تهران به ۳۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی