تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴

ونس، رسما پیشنهاد ترامپ را پذیرفت

«جیمز دیوید ونس» رسما اعلام کرد که پیشنهاد «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات را برای معاونت ریاست‌جمهوری می‌پذیرد.

کد خبر: ۱۶۸۸۸۴
۱۱:۰۵ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

ونس، رسما پیشنهاد ترامپ را پذیرفت

دیدارنیوز: «جیمز دیوید ونس» در سومین شب کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان رسما اعلام کرد که پیشنهاد «دونالد ترامپ» را برای معاونت ریاست‌جمهوری می‌پذیرد.

«جیمز دیوید ونس» سناتور ایالت اوهایو که دوشنبه شب توسط «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان نامزد معاونت برگزیده شد، در سومین شب کنوانسیون ملی این حزب بیان کرد: «امشب، من اینجا با تواضع ایستاده‌ام و ضمن عرض تشکر از شما رسما اعلام می‌کنم که نامزدی معاونت ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا را می‌پذیرم.»

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ونس گزارش کرد: «وعده می‌دهم که ریاست ترامپ به احیای اقتصاد ایالات متحده، پایان دادن به بحران مرز جنوبی، مقابله با چین در تجارت، و وادار کردن متحدان به تقسیم وظایف جهت مقابله با چالش‌های امنیتی جهانی کمک خواهد کرد.»

این سناتور ایالت اوهایو به انتقاد از کمک‌های نظامی چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و درخواست برای مذاکره با روسیه معروف است. او هم‌چنین از دولت آمریکا می‌خواهد که توجه خود را به سمت رقابت با چین معطوف کند و در سیاست داخلی هم از ممنوعیت سقط جنین و تشدید قوانین مهاجرت حمایت می‌کند.

احتمالا دونالد ترامپ امشب در این رویداد سخنرانی خواهد کرد و این اولین سخنرانی او پس از ترور نافرجام خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی