تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.
فرمانده انتظامی داراب از دستگیری متهم خبر داد

حمله به هیات عزاداری محرم با خودرو

سرهنگ علیرضا نوشاد، فرمانده انتظامی داراب در استان فارس درباره جزییات حمله به هیات عزاداری محرم با خودرو، گفت: یکی از اراذل و اوباشی که شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

کد خبر: ۱۶۸۶۷۳
۱۲:۲۹ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

حمله به هیات عزاداری محرم با خودرو

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی خبر داد که در شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و اقدام به تهدید عزاداران کرده بود.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب در استان فارس گفت: یکی از اراذل و اوباشی که شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

وی با اعلام خبر دستگیری عامل حمله با خودرو به هیأت عزاداری بیان داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی از اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش که با قدرت‌نمایی اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کرده بود، مطلع شده و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نوشاد افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در سوابق متهم چندین فقره درگیری، شرارت و خرید و فروش مواد مخدر به چشم می‌خورد، عنوان کرد: شرور دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به شکایت شکات به مرجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی