تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جوکوویچ و آلکاراس در فینال بهم رسیدند

جنگ دوباره غول‌ها در ویمبلدون

فینال تنیس مردان ویمبلدون ۲۰۲۴ بازهم دو نام آشنا دارد؛ رویارویی دوباره جوکوویچ و آلکاراس این بار رنگ و بوی انتقام دارد و مرد پرافتخار صربستانی برای شکست ماتادور جوان اسپانیایی انگیزه‌های زیادی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۸۵۸۹
۰۸:۳۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

جنگ دوباره غول‌ها در ویمبلدون

دیدارنیوز: نواک جوکوویچ با پیروزی ۳-۰ مقابل لونروز موزتی برای دهمین بار در دوران حرفه‌ای خود به دیدار پایانی مسابقات ویمبلدون راه یافت.

به نقل از تنیس‌فا، قهرمان هفت دوره مسابقات، در مرحله نیمه نهایی در سه ست با نتایج ۶-۴، ۷-۶ و ۶-۴ به پیروزی رسید تا در ۳۷ سالگی و به فاصله یک ماه از جراحی زانو یک بار دیگر دنیای تنیس را به تحسین وا دارد و به ششمین فینال متوالی خود در SW۱۹ برسد.

موزتی ایتالیایی که حدود یک ماه پیش در رولان گاروس شب سختی را برای جوکوویچ رقم زده بود، این بار نیز در مقاطعی از بازی با تلفیق ضربات هجومی و اسلایس حریف پرآوازه‌اش را به دردسر انداخت، اما تلاش او برای شکست پرافتخارترین مرد تاریخ باز هم کافی نبود و این جوکوویچ بود که با تکیه بر تجربه بالا و سرویس‌ها و ریترن‌های مطمئن خود توانست کار را در سه ست یکسره کند.

جنگ دوباره غول‌ها در ویمبلدون

موزتی برابر جوکوویچ

پرافتخارترین مرد تنیس جهان با این پیروزی به ۳۷ـمین فینال خود در مسابقات گرند اسلم رسید تا رکورد خارق‌العاده‌اش در این زمینه را نیز دست‌نیافتنی‌تر از قبل کند.

بعلاوه، نوله با ۳۷ سال و ۵۳ روز سن به نخستین بازیکن در دوران مدرن تنیس تبدیل شد که بعد از ۳۵ سالگی به سه فینال ویمبلدون راه می‌یابد.

جنگ دوباره غول‌ها در ویمبلدون

جوکوویچ برابر موزتی نمایش فوق ‌العاده‌ای داشت

جالب و عجیب آنکه این اولین فینال جوکوویچ در رقابت‌های این فصل است و این اسطوره تمام‌نشدنی حالا تنها یک گام با رکورد تاریخی ۲۵ قهرمانی گرند اسلم فاصله دارد.

جنگ دوباره غول‌ها در ویمبلدون

خوشحالی جدید جوکوویچ پس از پیروزی

جوکوویچ، اما هنوز یک مانع بزرگ بر سر راه دارد؛ او که پارسال در فینال ویمبلدون مغلوب آلکاراس شد، حالا باید بار دیگر با رقیب جوان خود روبرو شود و بدون تردید هیچ چیز جز جبران آن شکست تلخ عطش سیری‌ناپذیرش برای تاریخ‌سازی را آرام نمی‌کند.

جوکوویچ در تقابل‌ها ۳ بر ۲ از آلکاراس پیش است و در دو مصاف آخرش با او برنده از زمین بیرون آمده است.

به گزارش دیدارنیوز، آلکاراس اسپانیایی در نیمه نهایی اول با نتیجه سه بر یک از سد دنیل مدودف روس و سرسخت عبور کرد.

همچنین دیدار نهایی زنان، امروز (شنبه) بین باربورا کریچیکووا از جمهوری چک و جزمین پائولینی از ایتالیا برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای غیرمنتظره که با حذف ستاره‌های برتر رقم خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی