تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سپاه: یک تیم تروریستی ضد انقلاب منهدم شد

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی توسط رزمندگان این قرارگاه در مرز‌های شمال غرب کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۸۴۴۳
۱۹:۰۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

سپاه

دیدارنیوز:  قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از انهدام تیم تروریستی توسط رزمندگان این قرارگاه در مرز‌های شمال غرب کشور خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای آورده است؛ با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه بامداد سه‌شنبه یک تیم تروریستی ضد انقلاب قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز‌های شمال غرب کشور را داشت که در کمین نیرو‌های این قرارگاه گرفتار شده و متلاشی شد.

در این اطلاعیه عنوان شده؛ در این درگیری تعدادی از اعضای این تیم تروریستی کشته و زخمی شده و تجهیزات آنان توسط رزمندگان اسلام ضبط شد.

در اطلاعیه قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ضمن هشدار مجدد به عناصر سرسپرده استکبار جهانی اعلام شده است: با هوشیاری رزمندگان غیور این قرارگاه، کوچکترین اقدام علیه امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و محکم مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی