تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
دولت چهاردهم نیامده دخالت‌ها شروع شد ..

غضنفری: پزشکیان از افراد حاشیه‌دار در دولت روحانی استفاده نکند!

در شرایطی که دولت چهاردهم هنوز روی کار نیامده، برخی اظهارنظرها درباره اینکه مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب این کار را بکند و این کار را نکند، آغاز شده است. در این میان کامران غضنفری، نماینده مردم تهران گفته پزشکیان از افرادی که به اعتقاد او در دولت روحانی حاشیه‌دار بوده‌اند، استفاده نکند!

کد خبر: ۱۶۸۴۲۵
۱۳:۲۳ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

غضنفری: پزشکیان از افراد حاشیه‌دار در دولت روحانی استفاده نکند!

دیدارنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب از کسانی به عنوان معاونین و وزرای خود استفاده کند که دلبستگی‌های جناحی و حزبی آنان به خدمت به مردم غلبه نداشته باشد و برای آنان خدمت به مردم و منافع کشور در اولویت باشد.

کامران غضنفری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا درباره استفاده از پتانسیل نیرو‌های جوان و ظرفیت‌های موجود با توجه به شایسته سالاری و همچنین پرهیز از افتادن در دام سهمیه‌خواهان در دولت چهاردهم عنوان کرد: مقام معظم رهبری اخیرا و در دیدار با کابینه دولت سیزدهم توصیه کردند که دولت چهاردهم ادامه راه شهید رئیسی را برود. ایشان همچنین دولت آینده را به استفاده از نخبگان و نیرو‌های جوان توصیه جدی کردند.

وی ادامه داد: لازمه اجرایی شدن رهنمود‌های رهبری این است که آقای پزشکیان از افراد حاشیه‌دار و مخصوصا کسانی که در دولت آقای روحانی مسئولیت‌هایی داشتند و عملکرد خوبی نداشتند و موجب وارد شدن خسارات به کشور شدند، استفاده نکند. مجلس شورای اسلامی نیز در همین راستا از حقوق مردم دفاع می‌کند و اگر چنین افرادی به عنوان وزیر دولت جدید معرفی شدند با عکس العمل مجلس دوازدهم رو به رو خواهند شد.

غضنفری خاطرنشان کرد: همچنین لازم است تا رئیس جمهور منتخب از کسانی به عنوان معاونین و وزرای خود استفاده کند که دلبستگی‌های جناحی و حزبی آنان به خدمت به مردم غلبه نداشته باشد و برای آنان خدمت به مردم و منافع کشور در اولویت باشد؛ بنابراین امیدواریم پزشکیان افرادی شایسته و خدوم به مجلس معرفی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی