تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

واکنش زیدآبادی به انتقال وکیل دادگستری به زندان

در شرایطی که هنوز ۴۸ ساعت از پایان انتخابات ریاست جمهوری ایران سپری نشده، خبر بازداشت محسن برهانی، حقوقدان و وکیل دادگستری واکنش‌ها را برانگیخته و زیدآبادی، فعال سیاسی نسبت به همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری متعجب شده است.

کد خبر: ۱۶۸۳۰۴
۱۷:۰۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

زیدآبادی

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی به خبر بازداشت امروز محسن برهانی، وکیل دادگستری واکنش نشان داد.

احمد زیدآبادی در شبکه اجتماعی خود نوشت: «خبرگزاری قوۀ قضائیه دستگیری دکتر محسن برهانی را مربوط به اجرای حکم قطعی او برای تحمل کیفر حبس اعلام کرده است.

یعنی آمران و مسئولان اجرای این حکم معنی پدیدۀ "همزمانی" را نمی‌دانند؟ یعنی اصلاً به ذهنشان خطور نکرده است که با اجرای حکم آقای برهانی درست یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری همه خواهند گفت؛ دیدید شروع شد! دیدید قرار است هیچ چیز تغییر نکند! دیدید هنوز آب کفن انتخابات خشک نشده کارشکنی را آغاز کردند؟

یا همۀ این "دیدیدها" به ذهنشان خطور کرده، اما اعتنایی نکرده‌اند؟ و یا اصلاً پیش خود گفته‌اند چه بهتر که اینطور فکر کنند، چون واقعاً قرار نیست که اتفاق تازه‌ای بیفتد! مگر تغییر رئیس جمهور قرار است تأثیری داشته باشد؟

واقعاً که قوۀ قضائیه با این نوع کار‌ها چقدر دقیق و جدی به توصیۀ رهبری مبنی ضرورت اصلاح وجهۀ رسانه‌ای خود اهتمام می‌ورزد!»

مطلب مرتبط:

محسن برهانی بازداشت و زندانی شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی