تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...

بیانیه جمعی از فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور در حمایت از پزشکیان

جمعی از فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور در حمایت از مسعود پزشکیان و دعوت به مشارکت هموطنان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه دادند.

کد خبر: ۱۶۸۰۵۸
۱۳:۲۹ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

بیانیه جمعی از فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور در حمایت از پزشکیان

دیدارنیوز: جمعی از فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور در حمایت از مسعود پزشکیان و دعوت به مشارکت هموطنان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه دادند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران، امضاکنندگان این بیانیه شامل جمعی از فعالین کسب‌وکار، کارآفرینان، اساتید دانشگاهی رشته‌های تخصصی مرتبط و مدیران بنگاه‌های فعال بخش معدن و صنایع معدنی، ضمن اعلام حمایت خود از آقای مسعود پزشکیان، از عموم هموطنان عزیز برای شرکت در انتخاب پیش‌رو و کمک به تشکیل دولتی کارآمد و باورمند به اصول دولت‌داری مدرن از قبیل شفافیت و پاسخگویی، مشارکت‌پذیری و شایسته‌گزینی، رایزنی با اهل‌فن، تشکل‌های تخصصی، صنفی و سازمان‌های مردم‌نهاد در داخل و گفتگو و تعامل با جامعه جهانی بر پایه عزت و منافع ملی در مناسبات خارجی دعوت می‌کنیم.

فعالین خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی کشور در میثاقی متقابل، ضمن اعلام حمایت از مسعود پزشکیان به عنوان سیاست‌مدار و کارگزاری عدالت‌خواه، وطن‌پرست، پاکدست و مخالف فساد، تبعیض و ویژه‌خواری و معتقد به آزادی و حقوق اساسی ملت، پیگیری و تحقق مطالبات معوق جامعه معدنی کشور را از فردای پیروزی و استقرار دولت کارآمد و پاسخگوی پزشکیان انتظار دارند.

در نگاهی اجمالی، نظارت موثر بر بهره‌برداری پایدار و صیانتی از ذخایر پایان‌پذیر و بین‌نسلی معدنی، توسعه منابع انسانی در تراز جهانی و انتقال فناوری‌های جدید و متناسب با اقلیم ایران در کنار بهبود فضای کسب‌وکار، ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش هزینه مبادله، مقررات‌زدایی و خروج شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی از کسب‌وکار‌های متعارف معدنی و ممانعت از رقابت با بخش خصوصی واقعی، سهولت در فرآیند تامین مالی بنگاه‌های معدنی از منابع داخلی و خارجی، تامین تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی مورد نیاز در عملیات معدنی، تقویت دیپلماسی معدنی و گسترش روابط با کشور‌های پیشرفته معدنی و روان‌سازی صادرات مواد و محصولات معدنی از جمله مهمترین انتظارات جامعه معدنی کشور است.

امیدواریم، ملت بزرگ و هوشمند ایران در این بزنگاه حساس تاریخی با گزینش فرزند برومند ایران «مسعود پزشکیان»، مانع تشدید تحریم‌ها و منازعات خارجی، افزایش محدودیت‌ها و سختگیری‌های فرهنگی و اجتماعی، سیاسی‌شدن بیشتر اقتصاد و اضمحلال کامل بازار سرمایه شود و آینده بهتری را برای نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز رقم زند.

امضا بر اساس حروف الفبا:

ولی الله افخمی راد

علی اکبری

حاصل امینی خوشالان

سمیه بابایی

امیر پوراحمدی

ایرج ثقفی

عظیم جوینده

عبدالرضا حرمتی

عبدالفتاح حسامی

نورالله حسن زاده

سید مرتضی حسینی

محمدرضا خالصی

علی‌اصغر خدایاری

علی‌نقی دهقان

محمد رضایی

مهدی سالاری

مریم سراج احمدی

جعفر سرقینی

آرش سلیمان بیگی

غلامرضا سلیمانی

عماد سلیمی

شمس‌الدین سیاسی راد

مهدی شبانکاره

عبدالرحیم صالحی

محمدتقی صالحی

محمدرضا صفی‌خانی

علی عالی انوری

عارف علی پور

هادی فرهادیان

علی فلاحی

حامد قادری

امیر قلی نژاد قناتی

داریوش کاوه آهنگران

همایون کتیبه

محمدتقی کره‌ای

مرتضی لطفی

اکبر مجیدپور

علی محمدی جوآبادی

راشد محمدی

میرعلی‌اصغر مختاری

سید حسن مدنی

محمدرضا مس‌فروش

سید احمد مشکانی

احسان مظفری

پرویز معارف‌وند

محمدرضا مقدم

سیمین مهدی‌زاده تهرانی

سید حسین میرزینلی یزدی

سهراب ناصر مستوفی

محرم نصیری

محمدحسین نقی زاده

ناسو نوذری

سمیه ویسه

محمود هدایتی روشن

مهدی یاوری شهرضا

سعید یوسفی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی